Algron Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Jeg synes iPod Photo er finere: Endret 27. oktober 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nå som disse nye har kommet.... Hvor lang tid tror du det tar før de gamle modellene faller i pris? Skal ha meg iPod eller noe snart... Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg tror nok ikke modellene synker i pris, og ja; ironisk ment. Men ville egentlig gått får en billigere og en med mer plass, men iPod mini er bestilt i huset. iPod Photo ville jeg ikke bestilt pga prisen, men hadde økonomien vært på plass... Lenke til kommentar
PurePassion Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Må ha den...selvfølgelig måtte de utnytte en fattig U2-fan som meg. Huff. Men siden dollarkursen er ganske lav nå, hadde det kanskje vært en idé å bestille fra USA? Har hørt at det er noen som driver med eksport av nettvarer som egentlig bare kan sendes i USA, til andre land. Noen som kan forklare meg litt nærmere om det? Min første post på forumet forresten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Problem: U2 er ikke noe å rope hurra for. Ellers er den jo fet nok. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Må ha den...selvfølgelig måtte de utnytte en fattig U2-fan som meg. Huff. Men siden dollarkursen er ganske lav nå, hadde det kanskje vært en idé å bestille fra USA? Har hørt at det er noen som driver med eksport av nettvarer som egentlig bare kan sendes i USA, til andre land. Noen som kan forklare meg litt nærmere om det? Min første post på forumet forresten http://www.magnum.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå