veggiss Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 http://www.apple.com/ipod/u2/ *ringe innkjøpsavdelingen* Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 kjøp bæreveske med den også.. ellers blir den full i riper.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den var feet, men finns den bare i 20gb-utgaven? Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Skal si de tar seg VELDIG godt betalt for slikt. Huff, Creative neste! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er ikkje i norsk applestore uansett enda. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er ikkje i norsk applestore uansett enda. joda; her! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) vs må bli creative ja :!: :!: :!: :!: Endret 26. oktober 2004 av veggiss Lenke til kommentar
sls Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Stygg og klumpete vs. smooth og stilig... var vel ironisk ment, med creative foran iPod.. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Stygg og klumpete vs. smooth og stilig... var vel ironisk ment, med creative foran iPod.. :!: :!: :!: heh...seff Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Betaler mindre for noe med mer plass på og som virkelig har batteri, i motsettning til noe med U2 (av alle band) på. Nei og nei; iPod er fin, men ikke noe for fremtiden. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Uten å tvile ville jeg valgt iPod. Derimot er jeg ikke så begistret for denne versjonen. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Betaler mindre for noe med mer plass på og som virkelig har batteri, i motsettning til noe med U2 (av alle band) på. Nei og nei; iPod er fin, men ikke noe for fremtiden. du mener ipod ikke er noe for fremtiden, er det derfor apple passerer 5 mill solgte ipod i år, og de fleste butikker i norge har venteliste på den? er ikke noe ipod fantatiker, vi selger faktisk både creative og apple i vår butikk, og det er ikke mye tvil om hva som er fremtiden... Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Antall solgte enheter sier vel egentlig ingenting om hva som er fremtiden eller ikke. Amiga solgte rimelig bra, men hvem vil vel kalle det for fremtiden... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den var J***lig nice!!! men fortsatt litt dyr, dessuten holder ipoden min en stund til... Den dagen de lager Ipod Metallica special edition, da skal jeg ha meg ny ipod (eller når den jeg har blir ødelagt ) Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Synd den lanseres bare i usa Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Synd den lanseres bare i usa Nei. Er tilgjengelig i Norge også. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Anbefaller alle å se på en zen touch før dere kjøper den, kjenner en som kjøpe touch fordi den så bedre ut på bildene. Angreretten ble ihvertfall brukt. Nå venter han på touch micro. Stilig ipod... Men følger det med de ripene på den blanke sida? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Flyttes til Lyd og bilde --> MP3-spillere. Så lenge vi har egne kategorier, så bruk gjerne de framfor annet om hardware Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den ligger på den norske webshoppen og ja, til kroner 3290,-. 400 kroner meir enn den vanlege iPod 20GB versjonen. Den var jo dødslekker. Rekner med iPod kjem til å halde oppe konkurransen i framtida også. Norge er jo det landet i verden som har solgt flest iPoder ut ifrå antal innbyggarar. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Kjøper du den i usa får du med _alle_ U2s låter(rundt 400) i ipoden. I Norge følger det bare med en plakat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå