Magpal Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Hei! Har nettopp laget gjestebok til www.stavangerfreeriders.com men sånn så det er nå kommer den opp i et pop-up vindu. Det greieste ville vært om den kom opp i hovedvinduet der det vanligvis står nyheter, info om teamet osv. Til dette formålet skal vel iframes brukes? Hvordan lager jeg en iframe? Takker for svar! Endret 26. oktober 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Iframes er vel ikke det mest ideelle.. Se litt på PHP Include.. Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hentet fra denne hjemmesiden: <A HREF="url" TARGET="namn"> Den nye attributten vi set inn er TARGET="namn". I FRAME-taggen har vi gjeve kvar ramme eit namn. Dette namnet brukar vi no i lenka. Dersom vi har ei lenke i ramma "meny" som skal opne meg.html i ramma "tekst", vil lenka bli sjåande slik ut: <A HREF="meg.html" TARGET="tekst"> TARGET="_top" Med det du har lært til no, er det berre mogleg å opne ei side inne i ei av rammene. TARGET="_top" gjer derimot at ei side blir opna over alle rammene, slik at den nye sida vil dekke heile skjermen. Denne funksjonen bør du prøve! Kjempekjekt! TARGET="_blank" Dersom du i staden set inn dette i lenketaggen, vil lenka opne seg i eit nytt vindauge. Dette kan du òg bruke på sider utan rammer. Fordel: Du unngår at besøkaren forsvinn frå sida di sjølv om han følgjer ei lenke. Ulempe: Det kan vera ganske irriterande å få opp nye vindauge heile tida. Lenke til kommentar
o2mlab Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Trass i god forklaring må jeg støtte Marvil, det er verdt og ta seg bryet og hoppe til PHP-delen av forumet og se litt på PHP Include istedet for Iframes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå