Freke88 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva med å få testen i norsk utgave? skulle ikke være så mye å forlange siden.. HW.no er NORSK! Lenke til kommentar
whom Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva med å få testen i norsk utgave? skulle ikke være så mye å forlange siden.. HW.no er NORSK! 7366717[/snapback] At HW.no kunnet testet disse høytalerne er den god idé, men vet du. Den som skrev denne testen, han var en forumbruker som meg og deg. Forresten, regnes disse som bedre enn Z5500, og kanskje som det beste settet ment for PC-bruk? Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva med å få testen i norsk utgave? skulle ikke være så mye å forlange siden.. HW.no er NORSK! 7366717[/snapback] At HW.no kunnet testet disse høytalerne er den god idé, men vet du. Den som skrev denne testen, han var en forumbruker som meg og deg. Forresten, regnes disse som bedre enn Z5500, og kanskje som det beste settet ment for PC-bruk? 7366740[/snapback] HW har jo testet disse, og her er linken: http://www.hardware.no/tester/lyd/creative...rks_s750/5297/6 Lurer på om jeg også skal ha meg ett slikt sett, alt som står om det er jo bare positivt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå