Heimen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvor finner jeg innstillingene der jeg kan endre Vcore i bios? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Under --> Advanced Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Noen som har litt mer nøyaktige menyer jeg bør sjekke ut? Lenke til kommentar
wim Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tips 1 : les manualen !!!!! Tips 2 : Advanced -> Jumperfree Configuration Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Fakta 1. Har lest manualen !!!!!! (Off, mange utropstegn) Fakta 2. De står ikke under Advanced -> Jumperfree Configurations. De mangler. Finnes det noen skjulte menyer i biosen? Endret 1. november 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
wim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) På mitt kort (og i min manual) står det at det er på Advanced->Jumperfree Configuration->CPU voltage Grunnen til at jeg sa at les manualen er at det står i min. Hvis det ikke står i din har vi tydeligvis forskjellig versjon. Kanskje det kommer fram med en BIOS-oppdatering? Endret 1. november 2004 av wim Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det rare er at det står i min manual også, men det mangler en del menyer under -> jumperfree config. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Herregud, er ikke rart valgene ikke kommer opp hvis alt står på auto. Sett de allerede tilgjengelige valgene til manual så kan du gjøre hva du vil. Tar jeg feil nå unnskylder jeg. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det stemmer at menyene skal mangle når det står på auto. Når jeg endrer til manual kan jeg bare endre CPU FSb frekvensen. Jeg har nok ikke forklart problemet tydelig nok ser jeg nå. De menyene jeg mangler er Multiplieren, CPU volt og FID/VID change. De mangler rett og slett. Er det noen måte å få de tilbake på? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det er mer enn et sted du må sette til manuell for å kunne endre alt Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det er kun en plass under ->jumperfree configurations det er mulig hos meg. Lenke til kommentar
Gunlab Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 flash bios til siste versjon ? ettersom jeg har skjønt så er det 1.003 som følger med pakka mens 1.005 er siste versjon.. Lenke til kommentar
wim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Nå har jeg funnet det. Gå til jumperfree config sett FID/ VID change til manual da kommer det opp alternativ om å stille cpu voltage EDIT: så ikke tidligere poster.... Endret 1. november 2004 av wim Lenke til kommentar
ttd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 When I went to the Jumperfree configuration screen to overclock the cpu, I was disappointed to see no settings for vcore and HTT link. Then after a little hunting in the bios. I made an exciting discovery. For some reason Asus makes you enable cool and quiet in the cpu config screen in order to see the vcore and htt link adjustments in the jumperfree config. Evt. bare oppdater bios, noe som egentlig burde vært første steg uansett problem omtrent. Lenke til kommentar
guge Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Se side 80 i manualen. (vet at du har lest den, men kanskje det finnes forskjellige utgaver) (andre deltakere i denne tråden er også hjertelig invitert til å sjekke manualen.) Gå til avsnitt for "JumperFree Configuration". Sett "AI Overclock Tuner" til "Manual". Såvidt jeg har forstått skal du da få tilgang til FID/VID - som du setter til "Manual". Da skal du få tilgang til multiplier og CPU spenning. Stemmer det? Endret 1. november 2004 av guge Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Asus makes you enable cool and quiet in the cpu config screen in order to see the vcore and htt link adjustments in the jumperfree config. Der var løsningen. Takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå