Diablito2k Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 jeg lurer på om en Fortron/Source 400W som de selger på komplett holder til systemet mitt (se profil) OG holder til 4-5 Hardisker.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 ikke det nei.. jeg må virkelig si at kvaliteten på dette forumet begynner å stupe no jævlig.. har startet 3-4 poster med ting jeg har lurt på i det siste, og INGEN, merk INGEN er blitt besvart på en skikkelig måte... tror det er en grunn nå til at jeg er så inaktiv på forumet..... Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Regne ut selv? PSU Wattage Calculator. Profilen din mangler en del info om pcen, har du for eksempel vifter, katoder, cd-brennere, etc. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Zandro iler til... Joda den holder mer en godt nok, den effektdataene er en smule underdrevet og greier ca 450-460w uten problemer har testet denne psuen med 10 hardisker alle var scsi disker og det var ingen problemer (kjørte også burn in med sandra) Endret 27. oktober 2004 av zandro Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 skulle jeg rolig mene Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 wow! svar jo takker og bukker da blir det en F/S 400W'r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå