Gå til innhold

Tester av PC-høyttalere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå for Klipch Promedia så slipper du å lese tester.

idiotutsagn! kom med fakta, ikke kommentarer basert på egne meninger. Trådstarter er kanskje mer uerfaren enn deg, og vil lese og lære mer om hva som er tilgjengelig på markedet!

Lenke til kommentar

Alt man finner er: "Logitech Z-680, RÅTT" "Gigaworks 10 av 10 stjerner!"

Alle tester man finner er det som regel skryt skryt.

Har hørt på utallige PC-Høyttalere og hodetelefoner.

Min anbefaling er: Hør med dine egne ører hvis du har mulighet. Logitech anleggene synes jeg ikke holder mål. ALTFOR mye bass, "skrikende" diskant. Ingen smoothness i lyden. Mega/Gigaworks er bedre. Her får du mye for penga.

Har du penger og vil ha bra lyd, så er Klipsch Promedia det beste det er ikke noen tvil om. Har det selv etter å ha prøvd litt forskjellig. Promedian er i en klasse for seg selv.

Lenke til kommentar

Å lese tester gjør deg ikke nødvendigvis klokere, men kan gi deg en pekepinn på hva du bør dra og høre på selv før du kjøper. Hvis du er fornøyd med lyden skal du ikke bry deg om hva testpersoners subjektive mening om høyttalerne er.

Som et generelt tips kan jeg si deg at du får hva du betaler for. Den beste lyden får du ved å velge så få høyttalere som mulig til mest mulig penger (innenfor rimelighetens grenser). Hvis du liker litt romling og "trøkk" kan du gå for et system med subwoofer, men hvis du vil høre på musikk er det ofte ikke en god idè med subwoofer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...