Vizla Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 1 6062 VGA-Card Radeon X800 Pro 256MB AGP DVI TV-Out V-In Bulk 3720.00 VÆRT TESTET Stocksale @ psdata hf Lenke til kommentar
Mort-One Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kjøte mitt før sommerferien.. Betalte 3100 kr.. :D Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er ikke mere enn 250 spenn avslag ca. da ... "Demovarer" burde ligge MYE lavere enn 250 under utsalgspris, ihvertfall utifra min mening Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 PSdata.no opperer som regel med Connect3D som i utgangspunktet har svært liten bundle uansett. Hadde det vært et kort som f. eks Powercolor burde prisavslaget ha vært større etter min mening. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 njaaaa,,, ikke noe særlig å skryte over! Lenke til kommentar
arokh Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Fikk mitt til 3300 for et par uker siden jeg. Demovare hos netshop. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Bare synd at dem kun gir 3 måneders garanti på det.. Kan fort bli dyrt.. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 kjøp for GUDS skyld ikke noe fra psdata spesielt ikke demovare. saken er denne: på ALT elektronikk o.l. har minst 2 år reklamasjonsrett, dvs er det feil som ikke er påført av deg skal du ha reprasjon\nytt kort. jeg kjøpte skjermkort som demovare hos psdata, de nekta meg nytt kort forde det hadde gått over 3mnd som de selv mener er garantien på produktene. etter ca 30 eposter, mange telefoner og brev til forbruker rådet fikk jeg nytt, men her er en av de siste epostene jeg fikk fra psdata sin support. ".. Synes det er på tide å avslutte denne saken nå. Vi som selger har gitt 3 mnd service garanti på demobrukte varer. Dvs. at dersom det meldes om feil på produktet som går ut over normal bruk skal kjøper få tilbake kostnadene direkte knyttet til kjøpet..." "..dette er dette er ståstedet vårt." dette er andre liknende saken jeg har hatt med psdata. ET KJØP PÅ PSDATA KAN BLI DYRERE ENN DU TROR! magnus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er ikke det å ta litt hardt i? Jeg har bestilt en del fra psdata (men ikke demovare) og har ikke hatt noe trøbbel! Må faktisk få lov til å skryte litt her: de må ha den raskeste leveringstida av alle netshopene! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Bestilte en 80GB hd(demo)++ fra psdata som tok kveld etter 4 måneder, Fikk ikke ny på retur forestørselen,men jeg tror jeg prøver meg på nytt igjen da jeg har krav på det etter hva General_musa skriver.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hm. jeg har aldrig hatt problemer med psdata Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hm. jeg har aldrig hatt problemer med psdata Hvis du aldri har hatt returer, er det ikke rart du ikke har problemer med dem Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Det er ikke 3mnd garanti på PsData.no. Jeg snakke med dem om det fordi eg kjøpte ein projektor. Det er minst 3 mnd garanti. Fordi de ikke vet hvor lang garanti det er igjen på hvert produkt skriver de 3mnd på siden deres. Edit: Det va ikkje billig pris har sett X800 VIVO kort for 3300kr på psdata demo sidene Endret 26. oktober 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kortet var jo ikke billig, heller over "normalpris" (rundt 3500,-) Lenke til kommentar
LeeCoo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Å kjøpe demovarer er jo eget valg mener jeg... Jeg har kjøpt mye pc deler (nok til vel 4-5 pcer)fra psdata og har ALDRI hatt noen problemer, leveringstiden er bare best ! (som nevnt tidligere)... Derimot så kjøpte jeg en mp3 spiller fra komplett, demovare osv... Den har allerede jeg hatt mye problemer med.. lyden forsvinner ofte på venstre øret (og det er ikke headsetet), og mange andre generelle problemer... Men det var eget valg å kjøpe demovare, så jeg skal ikke si at det er komplett sin feil, eget valg! Men dette var offtopic, sry (måtte bare få det ut) mvh LeeCoo Endret 26. oktober 2004 av LeeCoo Lenke til kommentar
Seven1979 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Syns det var en fryktelig høy pris. Jeg kjøpte meg nettopp flunk nytt orginalt ATI X800 PRO for 2600,-. Må jo da legge til at det var i Amerika jeg kjøpte dette. Synd jeg ikke hadde mer tid å penger til å kjøpe hardware for der borte, ting var veldig mye billigere. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sist gang jeg kjøpte ett skjermkort fra PSData som "bare hadde vært testet" fikk jeg ett DOA kort. Irriterende og unødvendig. Kjøper aldri demovarer fra PSData igjen. Dessuten er dette latterlig dyrt spør du meg. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Å kjøpe demovarer er jo eget valg mener jeg... Jeg har kjøpt mye pc deler (nok til vel 4-5 pcer)fra psdata og har ALDRI hatt noen problemer, leveringstiden er bare best ! (som nevnt tidligere)... Derimot så kjøpte jeg en mp3 spiller fra komplett, demovare osv... Den har allerede jeg hatt mye problemer med.. lyden forsvinner ofte på venstre øret (og det er ikke headsetet), og mange andre generelle problemer... Men det var eget valg å kjøpe demovare, så jeg skal ikke si at det er komplett sin feil, eget valg! Men dette var offtopic, sry (måtte bare få det ut) mvh LeeCoo om du leser litt på forumet, så skjønner man at man gambler om man kjøper ting folk sender i retur. ganske mange idioter som sender tilbake ting de har behandlet ganske uforsiktig.. men demoprodukter som netshopene har testet skal være ganske safe. tror det er et spesielt tilfelle det du har vært borti. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Noen her som burde lest litt i kjøps loven før de komentere... Er litt dumt å si: 'Aldri hatt trøbbel med den sjappa jeg*, når man ikke har hatt ting til retur eller andre problemer. Kunne ramset opp eksempler i øst & vest! Tenk da litt med nøtta! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dårlig tilbud, iallfall siden jeg kan få X800 Pro til 2500 kroner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå