Dj-dalby Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Jeg har nå kjøpt meg en bærebar pc, jeg tenkte dere på forumet kunne fortelle meg om denne PC-en og hva dere syntes om den og innholdet pån. :smile: Alle svar takke med glede :smile: HER ER INNEHOLDE PÅ DEN BÆREBARE PC-en --------------------------------------------------- Capacity Processortype (AMD, Pentium or Celeron) AMD Athon prosessor CPU speed In Ghz 1,3 GHz RAM (type, Mb, maximum) 256 MB (maks 512 MB) Cache in Kb 64 KB nivå 2 Storage capacity in Gb 20 GB hard disk drive description in rpm 4200rpm Sound/Graphics Sound cardtype ACLink audio w/ 1886 ADI codec ADI SoundMax 3.0 driver Sound card in bit 16 bit stereo sound (Sound Blaster pro compatible) Speakertype Integrated JBL Pro Audio System with Bass Reflex Subwoofer No Graphics cardtype S3 ProSavage4 (integrert) Video memory in Mb 16 MB (allokert fra RAM) TV-out connection Yes, s-video Units included Analog modem type Yes ISDN card type No PCi LANcard type Integrated 10/100 LAN combined or separate DVD / CDRW Combined CD-ROM speed No DVD speed No CDRW speed (write, re-write and read) No DVD+RW speed (write, re-write) 8xDVD/CD-RW Floppydrive Integrert 3,5” 1,44MB Other hardware products Screen Screen type (TFT, LCD etc.) TFT Screen maximum resolution 1024 x 768 Screen size 14,1” Connections PCMCIA 1 Type I/II/III PC Card slots USB 2xUSB FireWire (IEEE 1394) No RCA No S-VHS Other Connections VGA, parallel, PS/2, 2 USB, RJ-11, RJ-45, s-video TV-Out, headphone, microphone, AC adapter General Operating system Microsoft Windows XP Home Norsk Software included (internet, word, games, antivirus etc.) Microsoft Word 2000, Microsoft Works 6.0, Norton Antivirus 2002, Microsoft Internet Explorer, Recovery CD med SystemKopi på harddisk, Roxio Easy CD Creator Softwear og opptil 6 valgfrie programvare titler Battery type (Li-ion, Ni-MH etc.) 3.6 Li-ion Battery capacity / operating time in minutes Ca 2-3 hours Pointing device (i.e Touchpad) Touchpad Weight in Kg (ex. Packaging) 4,2 kg Dimensions (WxHxD) in Cm (ex. Packaging) 4,9 x 30,5 x 25,2 cm Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Ser jo helt grei ut den pc'en. Litt svak grafikkløsning, men det kommer jo helt an på hva slags bruk den skal være til. Hvor mye ga du for den? Lenke til kommentar
christt Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Litt tung kanskje, jeg ville nok hatt en som var litt lettere... Ellers ser den jo fin ut, som sagt over: litt svak grafikk løsning. Tør jeg spørre om pris? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 23:46, Dj-dalby skrev:Jeg har nå kjøpt meg en bærebar pc, jeg tenkte dere på forumet kunne fortelle meg om denne PC-en og hva dere syntes om den og innholdet pån. :smile: Alle svar takke med glede :smile:HER ER INNEHOLDE PÅ DEN BÆREBARE PC-en--------------------------------------------------- CapacityProcessortype (AMD, Pentium or Celeron) AMD Athon prosessor CPU speed In Ghz 1,3 GHzRAM (type, Mb, maximum) 256 MB (maks 512 MB)Cache in Kb 64 KB nivå 2Storage capacity in Gb 20 GBhard disk drive description in rpm 4200rpmSound/GraphicsSound cardtype ACLink audio w/ 1886 ADI codec ADI SoundMax 3.0 driverSound card in bit 16 bit stereo sound (Sound Blaster pro compatible)Speakertype Integrated JBL Pro Audio System with Bass ReflexSubwoofer NoGraphics cardtype S3 ProSavage4 (integrert)Video memory in Mb 16 MB (allokert fra RAM)TV-out connection Yes, s-videoUnits includedAnalog modem type YesISDN card type NoPCi LANcard type Integrated 10/100 LANcombined or separate DVD / CDRW CombinedCD-ROM speed NoDVD speed NoCDRW speed (write, re-write and read) NoDVD+RW speed (write, re-write) 8xDVD/CD-RWFloppydrive Integrert 3,5” 1,44MBOther hardware products ScreenScreen type (TFT, LCD etc.) TFTScreen maximum resolution 1024 x 768Screen size 14,1”ConnectionsPCMCIA 1 Type I/II/III PC Card slotsUSB 2xUSBFireWire (IEEE 1394) NoRCA NoS-VHSOther Connections VGA, parallel, PS/2, 2 USB, RJ-11, RJ-45, s-video TV-Out, headphone, microphone, AC adapter GeneralOperating system Microsoft Windows XP Home NorskSoftware included (internet, word, games, antivirus etc.) Microsoft Word 2000, Microsoft Works 6.0, Norton Antivirus 2002, Microsoft Internet Explorer, Recovery CD med SystemKopi på harddisk, Roxio Easy CD Creator Softwear og opptil 6 valgfrie programvare titlerBattery type (Li-ion, Ni-MH etc.) 3.6 Li-ionBattery capacity / operating time in minutes Ca 2-3 hoursPointing device (i.e Touchpad) TouchpadWeight in Kg (ex. Packaging) 4,2 kgDimensions (WxHxD) in Cm (ex. Packaging) 4,9 x 30,5 x 25,2 cm Du kunne jo ha prøvd å gjort det en smule mer lesevennlig... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 00:09, DeejPhant skrev: Quote: Den 2002-05-21 23:46, Dj-dalby skrev: Jeg har nå kjøpt meg en bærebar pc, jeg tenkte dere på forumet kunne fortelle meg om denne PC-en og hva dere syntes om den og innholdet pån. :smile: Alle svar takke med glede :smile: HER ER INNEHOLDE PÅ DEN BÆREBARE PC-en --------------------------------------------------- Capacity Processortype (AMD, Pentium or Celeron) AMD Athon prosessor CPU speed In Ghz 1,3 GHz RAM (type, Mb, maximum) 256 MB (maks 512 MB) Cache in Kb 64 KB nivå 2 Storage capacity in Gb 20 GB hard disk drive description in rpm 4200rpm Sound/Graphics Sound cardtype ACLink audio w/ 1886 ADI codec ADI SoundMax 3.0 driver Sound card in bit 16 bit stereo sound (Sound Blaster pro compatible) Speakertype Integrated JBL Pro Audio System with Bass Reflex Subwoofer No Graphics cardtype S3 ProSavage4 (integrert) Video memory in Mb 16 MB (allokert fra RAM) TV-out connection Yes, s-video Units included Analog modem type Yes ISDN card type No PCi LANcard type Integrated 10/100 LAN combined or separate DVD / CDRW Combined CD-ROM speed No DVD speed No CDRW speed (write, re-write and read) No DVD+RW speed (write, re-write) 8xDVD/CD-RW Floppydrive Integrert 3,5” 1,44MB Other hardware products Screen Screen type (TFT, LCD etc.) TFT Screen maximum resolution 1024 x 768 Screen size 14,1” Connections PCMCIA 1 Type I/II/III PC Card slots USB 2xUSB FireWire (IEEE 1394) No RCA No S-VHS Other Connections VGA, parallel, PS/2, 2 USB, RJ-11, RJ-45, s-video TV-Out, headphone, microphone, AC adapter General Operating system Microsoft Windows XP Home Norsk Software included (internet, word, games, antivirus etc.) Microsoft Word 2000, Microsoft Works 6.0, Norton Antivirus 2002, Microsoft Internet Explorer, Recovery CD med SystemKopi på harddisk, Roxio Easy CD Creator Softwear og opptil 6 valgfrie programvare titler Battery type (Li-ion, Ni-MH etc.) 3.6 Li-ion Battery capacity / operating time in minutes Ca 2-3 hours Pointing device (i.e Touchpad) Touchpad Weight in Kg (ex. Packaging) 4,2 kg Dimensions (WxHxD) in Cm (ex. Packaging) 4,9 x 30,5 x 25,2 cm Du kunne jo ha prøvd å gjort det en smule mer lesevennlig... Og du hadde jo ikke trengt å bruke quote for å gjøre den ENDA mindre lesevennlig... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 00:12, tunefish skrev: Quote: Den 2002-05-22 00:09, DeejPhant skrev: Quote: Den 2002-05-21 23:46, Dj-dalby skrev: Jeg har nå kjøpt meg en bærebar pc, jeg tenkte dere på forumet kunne fortelle meg om denne PC-en og hva dere syntes om den og innholdet pån. :smile: Alle svar takke med glede :smile: HER ER INNEHOLDE PÅ DEN BÆREBARE PC-en --------------------------------------------------- Capacity Processortype (AMD, Pentium or Celeron) AMD Athon prosessor CPU speed In Ghz 1,3 GHz RAM (type, Mb, maximum) 256 MB (maks 512 MB) Cache in Kb 64 KB nivå 2 Storage capacity in Gb 20 GB hard disk drive description in rpm 4200rpm Sound/Graphics Sound cardtype ACLink audio w/ 1886 ADI codec ADI SoundMax 3.0 driver Sound card in bit 16 bit stereo sound (Sound Blaster pro compatible) Speakertype Integrated JBL Pro Audio System with Bass Reflex Subwoofer No Graphics cardtype S3 ProSavage4 (integrert) Video memory in Mb 16 MB (allokert fra RAM) TV-out connection Yes, s-video Units included Analog modem type Yes ISDN card type No PCi LANcard type Integrated 10/100 LAN combined or separate DVD / CDRW Combined CD-ROM speed No DVD speed No CDRW speed (write, re-write and read) No DVD+RW speed (write, re-write) 8xDVD/CD-RW Floppydrive Integrert 3,5” 1,44MB Other hardware products Screen Screen type (TFT, LCD etc.) TFT Screen maximum resolution 1024 x 768 Screen size 14,1” Connections PCMCIA 1 Type I/II/III PC Card slots USB 2xUSB FireWire (IEEE 1394) No RCA No S-VHS Other Connections VGA, parallel, PS/2, 2 USB, RJ-11, RJ-45, s-video TV-Out, headphone, microphone, AC adapter General Operating system Microsoft Windows XP Home Norsk Software included (internet, word, games, antivirus etc.) Microsoft Word 2000, Microsoft Works 6.0, Norton Antivirus 2002, Microsoft Internet Explorer, Recovery CD med SystemKopi på harddisk, Roxio Easy CD Creator Softwear og opptil 6 valgfrie programvare titler Battery type (Li-ion, Ni-MH etc.) 3.6 Li-ion Battery capacity / operating time in minutes Ca 2-3 hours Pointing device (i.e Touchpad) Touchpad Weight in Kg (ex. Packaging) 4,2 kg Dimensions (WxHxD) in Cm (ex. Packaging) 4,9 x 30,5 x 25,2 cm Du kunne jo ha prøvd å gjort det en smule mer lesevennlig... Og du hadde jo ikke trengt å bruke quote for å gjøre den ENDA mindre lesevennlig... Sier hvem? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 00:13, DeejPhant skrev: Quote: Den 2002-05-22 00:12, tunefish skrev: Quote: Den 2002-05-22 00:09, DeejPhant skrev: Quote: Den 2002-05-21 23:46, Dj-dalby skrev: Jeg har nå kjøpt meg en bærebar pc, jeg tenkte dere på forumet kunne fortelle meg om denne PC-en og hva dere syntes om den og innholdet pån. :smile: Alle svar takke med glede :smile: HER ER INNEHOLDE PÅ DEN BÆREBARE PC-en --------------------------------------------------- Capacity Processortype (AMD, Pentium or Celeron) AMD Athon prosessor CPU speed In Ghz 1,3 GHz RAM (type, Mb, maximum) 256 MB (maks 512 MB) Cache in Kb 64 KB nivå 2 Storage capacity in Gb 20 GB hard disk drive description in rpm 4200rpm Sound/Graphics Sound cardtype ACLink audio w/ 1886 ADI codec ADI SoundMax 3.0 driver Sound card in bit 16 bit stereo sound (Sound Blaster pro compatible) Speakertype Integrated JBL Pro Audio System with Bass Reflex Subwoofer No Graphics cardtype S3 ProSavage4 (integrert) Video memory in Mb 16 MB (allokert fra RAM) TV-out connection Yes, s-video Units included Analog modem type Yes ISDN card type No PCi LANcard type Integrated 10/100 LAN combined or separate DVD / CDRW Combined CD-ROM speed No DVD speed No CDRW speed (write, re-write and read) No DVD+RW speed (write, re-write) 8xDVD/CD-RW Floppydrive Integrert 3,5” 1,44MB Other hardware products Screen Screen type (TFT, LCD etc.) TFT Screen maximum resolution 1024 x 768 Screen size 14,1” Connections PCMCIA 1 Type I/II/III PC Card slots USB 2xUSB FireWire (IEEE 1394) No RCA No S-VHS Other Connections VGA, parallel, PS/2, 2 USB, RJ-11, RJ-45, s-video TV-Out, headphone, microphone, AC adapter General Operating system Microsoft Windows XP Home Norsk Software included (internet, word, games, antivirus etc.) Microsoft Word 2000, Microsoft Works 6.0, Norton Antivirus 2002, Microsoft Internet Explorer, Recovery CD med SystemKopi på harddisk, Roxio Easy CD Creator Softwear og opptil 6 valgfrie programvare titler Battery type (Li-ion, Ni-MH etc.) 3.6 Li-ion Battery capacity / operating time in minutes Ca 2-3 hours Pointing device (i.e Touchpad) Touchpad Weight in Kg (ex. Packaging) 4,2 kg Dimensions (WxHxD) in Cm (ex. Packaging) 4,9 x 30,5 x 25,2 cm Du kunne jo ha prøvd å gjort det en smule mer lesevennlig... Og du hadde jo ikke trengt å bruke quote for å gjøre den ENDA mindre lesevennlig... Sier hvem? Your mama.... Men nå holder d vel kanskje... Noen syns kanskje ikke vår kommunikasjonsform passer helt inn her... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 00:18, tunefish skrev: Quote: Den 2002-05-22 00:13, DeejPhant skrev: Quote: Den 2002-05-22 00:12, tunefish skrev: Quote: Den 2002-05-22 00:09, DeejPhant skrev: Quote: Den 2002-05-21 23:46, Dj-dalby skrev: Jeg har nå kjøpt meg en bærebar pc, jeg tenkte dere på forumet kunne fortelle meg om denne PC-en og hva dere syntes om den og innholdet pån. :smile: Alle svar takke med glede :smile: HER ER INNEHOLDE PÅ DEN BÆREBARE PC-en --------------------------------------------------- Capacity Processortype (AMD, Pentium or Celeron) AMD Athon prosessor CPU speed In Ghz 1,3 GHz RAM (type, Mb, maximum) 256 MB (maks 512 MB) Cache in Kb 64 KB nivå 2 Storage capacity in Gb 20 GB hard disk drive description in rpm 4200rpm Sound/Graphics Sound cardtype ACLink audio w/ 1886 ADI codec ADI SoundMax 3.0 driver Sound card in bit 16 bit stereo sound (Sound Blaster pro compatible) Speakertype Integrated JBL Pro Audio System with Bass Reflex Subwoofer No Graphics cardtype S3 ProSavage4 (integrert) Video memory in Mb 16 MB (allokert fra RAM) TV-out connection Yes, s-video Units included Analog modem type Yes ISDN card type No PCi LANcard type Integrated 10/100 LAN combined or separate DVD / CDRW Combined CD-ROM speed No DVD speed No CDRW speed (write, re-write and read) No DVD+RW speed (write, re-write) 8xDVD/CD-RW Floppydrive Integrert 3,5” 1,44MB Other hardware products Screen Screen type (TFT, LCD etc.) TFT Screen maximum resolution 1024 x 768 Screen size 14,1” Connections PCMCIA 1 Type I/II/III PC Card slots USB 2xUSB FireWire (IEEE 1394) No RCA No S-VHS Other Connections VGA, parallel, PS/2, 2 USB, RJ-11, RJ-45, s-video TV-Out, headphone, microphone, AC adapter General Operating system Microsoft Windows XP Home Norsk Software included (internet, word, games, antivirus etc.) Microsoft Word 2000, Microsoft Works 6.0, Norton Antivirus 2002, Microsoft Internet Explorer, Recovery CD med SystemKopi på harddisk, Roxio Easy CD Creator Softwear og opptil 6 valgfrie programvare titler Battery type (Li-ion, Ni-MH etc.) 3.6 Li-ion Battery capacity / operating time in minutes Ca 2-3 hours Pointing device (i.e Touchpad) Touchpad Weight in Kg (ex. Packaging) 4,2 kg Dimensions (WxHxD) in Cm (ex. Packaging) 4,9 x 30,5 x 25,2 cm Du kunne jo ha prøvd å gjort det en smule mer lesevennlig... Og du hadde jo ikke trengt å bruke quote for å gjøre den ENDA mindre lesevennlig... Sier hvem? Your mama.... Men nå holder d vel kanskje... Noen syns kanskje ikke vår kommunikasjonsform passer helt inn her... Nei... dem kan vel kanskje komme til å si at det er en smule off topic... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå