tma001 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Skjermen min blir ikke svart, den låser det bilde som er bare. Mulig det er hovedkortet. Men grunnen til jeg tror det er cpuen er at det er når jeg bruker 100% av cpuen pcen låser seg.. hårek: når jeg trykker meg fram til "Download the UBCD" så ligger det 3 filer der: 1 iso på 133mb, en exe på 57mb og en zip på 70mb. Problemet er at jeg kan ikke laste ner den iso fila, ligger ingen link der, men det gjør de på de 2 andre filene. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er flere linker til ISO filen, man må ofte prøve seg litt fram. Denne ser ut til å fungere: http://planetmirror.com/pub/ubcd/2.4/ubcd24.iso Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Flott, takk skal du ha, laster nå, håper bare farten øker med tiden.. 45kB/s =/.. Men det viktigste er at det laster iaf Får bare håpe den tester gir mer svar. Pcen bare låser seg når jeg kjører de andre testene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå