Christian86 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 kort forklaring om aktiv elev Aktiv elev i korte trekk går ut på at ungdom fra vgs går ut til 7. klasse og forteller dem om deres opplevelser med røyk, snus, alkohol og lignende. Vi er ikke ute etter å gjøre dem til avholdsmennesker, men vi håper på at våre erfaringer kan gi dem en mulighet til å tenke seg om før de går på fylla. At de ikke prøver noe de ikke skal som for eksempel narkotika. Aktiv elev ønsker tar tak i rusproblematikken, og de prøver å få ungdom til å forstå at man trenger ikke begynne med dette i en alder av 12-13 år. Vi følger dem opp igjen i 8. klasse og da kommer vi inn på problematikken og spørsmål rundt narkotika. Det jeg ønsker å gjøre er følgende: jeg går av som leder for dette faget. jeg har vært det i 2 år og nå sitter jeg med ansvar for 70 elever. ca 1/7 av skolens elever. jeg skal designe en årbok/minnebok som elevene skal få når de er ferdig og jeg ønsker å oppnå best mulig resultat. Derfor henvender jeg meg her. jeg kommer til å trenge hjelp med kritikk, design,bilde manipulering osv. Sider som hittils er planlagt: - forside - oversikt/innholdsfortegnelse - bilder fra seminar 2003 - noen ord fra meg - hva er aktiv elev - bilde av de gamle - kommentarer - VK1 elever + kommentarer - GK elever + kommentarer - hvem som er hva, grupper (pass bildet) - bilder fra mini seminar - bilder - bilder - seminar - sosialt - tur/møte - tusenfryd turen - møte bilder - seminar bilder - 3 ganger 8. klasse side - 3 ganger 7. klasse side jeg kommer til å trenge mye hjelp. for vising av design osv så har jeg egen hjemmeside under www.my-world.biz håper det finnes noen på dette forumet som kan hjelpe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) forside forslaget er som følger noen som vil si sin mening? Endret 29. oktober 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Fantastisk opplegg. Forferdelig forside. Blir vanskelig å komme med noen konstruktiv kritikk, fordi alt burde forandres. Du sier også at det ikke er vits å lage avholdsmennesker av alle - men du har jo laget et kryss over røyk? Blir ikke det litt feil da? -- Men som sagt, du bør IKKE printe den der. Jeg lager heller et forslag til deg. Vet ikke om det blir bedre, men uansett så kan du ikke ha det slik Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 hadde helt gitt opp å få svar. Logoen som du ser der er Aktiv Elev logoen. Den kan ikke forandres Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Vel, - logoen bør i så fall være i full kvalitet. Slik han er no virkar det rett og slett elendeg med all JPEG komprimeringa. Lag han enklare så skal du sjå at det blir finare med ei gong. - Det minner meg om elendeg designa greier fra 80-talet. Endret 6. november 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 dne logen var utrolig dum men sånne tenk før du handler grupper bruker ikke lage di tøffeste logoene heller da Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 fint tiltak, brukte noen minutter på et par forslag med utgangspunt i forsiden til årsrapporten. Den logoen er ikke helt enkel nei, og jeg vet ikke om disse bidragene ble noe bedre enn utgangspunktet.... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 jippi kan du maile meg dem i press pdf? Likte dem kjempe godt=) Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Forslag #2 var super, gudesen! Fontvalg på den vertikale setningen kunne kanskje vært anderledes, men det er bare en tanke Lenke til kommentar
irio Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Forslag #2 var super, gudesen! Ja, den skal du ha skryt for... Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er det vits i å ha dette innlegget prioritert på opplistingen lenger? Det har jo ikke vært aktivitet på over et kvartal, og det virker også som om trådstarter har fått det han/hun trengte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå