Gå til innhold

En bønn om hjelp

Anbefalte innlegg

kort forklaring om aktiv elev

Aktiv elev i korte trekk går ut på at ungdom fra vgs går ut til 7. klasse og forteller dem om deres opplevelser med røyk, snus, alkohol og lignende.

Vi er ikke ute etter å gjøre dem til avholdsmennesker, men vi håper på at våre erfaringer kan gi dem en mulighet til å tenke seg om før de går på fylla. At de ikke prøver noe de ikke skal som for eksempel narkotika. Aktiv elev ønsker tar tak i rusproblematikken, og de prøver å få ungdom til å forstå at man trenger ikke begynne med dette i en alder av 12-13 år.

Vi følger dem opp igjen i 8. klasse og da kommer vi inn på problematikken og spørsmål rundt narkotika.

Det jeg ønsker å gjøre er følgende:

jeg går av som leder for dette faget. jeg har vært det i 2 år og nå sitter jeg med ansvar for 70 elever. ca 1/7 av skolens elever.

jeg skal designe en årbok/minnebok som elevene skal få når de er ferdig og jeg ønsker å oppnå best mulig resultat. Derfor henvender jeg meg her. jeg kommer til å trenge hjelp med kritikk, design,bilde manipulering osv.

Sider som hittils er planlagt:

- forside

- oversikt/innholdsfortegnelse

- bilder fra seminar 2003

- noen ord fra meg

- hva er aktiv elev

- bilde av de gamle

- kommentarer

- VK1 elever + kommentarer

- GK elever + kommentarer

- hvem som er hva, grupper (pass bildet)

- bilder fra mini seminar

- bilder

- bilder

- seminar

- sosialt

- tur/møte

- tusenfryd turen

- møte bilder

- seminar bilder

- 3 ganger 8. klasse side

- 3 ganger 7. klasse side

jeg kommer til å trenge mye hjelp.

for vising av design osv så har jeg egen hjemmeside under www.my-world.biz

håper det finnes noen på dette forumet som kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk opplegg. Forferdelig forside. Blir vanskelig å komme med noen konstruktiv

kritikk, fordi alt burde forandres.

Du sier også at det ikke er vits å lage avholdsmennesker av alle - men du har jo laget et

kryss over røyk? Blir ikke det litt feil da? :) -- Men som sagt, du bør IKKE printe den der.

Jeg lager heller et forslag til deg. Vet ikke om det blir bedre, men uansett så kan du ikke

ha det slik :)

Lenke til kommentar

Vel, - logoen bør i så fall være i full kvalitet. Slik han er no virkar det rett og slett

elendeg med all JPEG komprimeringa.

Lag han enklare så skal du sjå at det blir finare med ei gong. - Det minner meg om

elendeg designa greier fra 80-talet.

Endret av Velmont
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...