JKJK Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vurderer å bestille webhotell og domene fra http://www.clichehosting.com/no Er det noen som har erfaringer med disse fra før? -John- Lenke til kommentar
Variable Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 lave priser da.. litt for lave Lenke til kommentar
Variable Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Endret 26. oktober 2004 av chrda Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Virker da ikke slik? Jeg "prøvebestilte" et .com domene (skrev ikke inn registreringsskjemaet, bare valgte domene osv) ... og da stod det ingenting om at det var et .no.com domenet jeg fikk i stedet. edit: øøøøøh.... hva skjedde nå? Endret 26. oktober 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vurderer også disse - men vil gjerne høre andres erfaringer - prisen er mystisk lav Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Koster jo penger og registrere domene da.. eller flytte et.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Var hostingen jeg tenkte på - ikke domenet. 10kr mnd for ubegrenset trafikk, php/mysql osv osv... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei John. Eneste måten en kan få subdomener hos oss er vist du kjøper et ekstra webhotell hos oss. Endringer på dns kan kan du sende en mail til oss så vil vi gjøre endringen gratis for deg. Med venlig hilsen xxx Cliche Webhosting Norway ...skjær i sjøen! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei John. Eneste måten en kan få subdomener hos oss er vist du kjøper et ekstra webhotell hos oss. Endringer på dns kan kan du sende en mail til oss så vil vi gjøre endringen gratis for deg. Med venlig hilsen xxx Cliche Webhosting Norway ...skjær i sjøen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå