Irminsûl Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg skriver nå på et Logitech Internet Navigator tastatur (sort). Jeg klarte å søle Cola på det (igjen). Det funger, men ikke som det skal, for å si det sånn. For å være helt ærlig, så er jeg ikke særlig glad i dette tastaturet: Den jævla F-tasten pluss en del tvilsomme funksjoner man ikke har bruk for, som f.eks sjåppe-tasten, har gjort at jeg har et litt anstrengt forhold til produsenten (tiltross for den utmerkede MX500). Ser etter et tastatur til en pris som ligger mellom 150 til 300. De eneste ekstra-tastene jeg har bruk for er lyd (volum, mute osv.). IKKE tråløst, med PS2 (gjerne USB). Farge er irrelevant. Har liten erfaring med andre merker, egentlig. Hvis noen har en anbefaling å komme med, vennligst gi en begrunnelse for hvorfor det er så bra. Takk. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 KeyTronic KT1000 er svaret på dine bønner. Riktignok er dette et rent tastatur uten tilleggsknapper, men hvem trenger dem? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) logitech sitt...det uten alle tilleggsknappene.... husker ikke hva det heter Endret 26. oktober 2004 av Hetland Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Logitech Ultra X Flat Tastatur Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Logitech Ultra X Flat Tastatur Enig der! EDIT: Ser du vil ha begrunnelse. Fair enough. *Som navnet sier, er det utrolig flatt *Har en eksklusiv look, dette er tastaturenes Porche *Deilige lydløse taster, minner litt om et laptop tastatur *Få og diskrete shortcut taster *Sjekk om brukerene er fornøyde på hw.no Endret 26. oktober 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Logitech Ultra X Flat Tastatur Har den også en F-tast som må slås på manuelt hver gang jeg starter maskinen? Edit: Hvorfor er det ikke noe informasjon om det tastaturet på hjemmesiden til Logitech? Edit 2: Ok, fant det. http://www.logitech.com/index.cfm/partners...ONTENTID%3D7440 Endret 26. oktober 2004 av Monster Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tror det. Jeg er også ekstremt su på den jævla f-locken, men vi må leve med det. Det finnes ikke noe programm elle lignende som fjerner det? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har selv Keytronic kt2001usb. Dette er jeg strålende fornøyd med. Har hatt flere keytronic tastatur oppigjennom tiden. Det er store gode knapper, tastaturet er tungt og stabilt. Det tåler mye juling, og det er forsjellig motstand i tastene etter hvilken finger som skal trykke på dem. Ingenting ekstra dilldall med multimediaknapper etc. Det er også passe høyt. Har irritert meg mye over de flate logitechtastaturene, så vis du liker tastatur som buer litt opp, er keytronic å anbefale. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Logitech Ultra X Flat Tastatur Har den også en F-tast som må slås på manuelt hver gang jeg starter maskinen? Edit: Hvorfor er det ikke noe informasjon om det tastaturet på hjemmesiden til Logitech? Edit 2: Ok, fant det. http://www.logitech.com/index.cfm/partners...ONTENTID%3D7440 Nope, er ikke F-tast. Er utrolig behagelige knapper som du bare finner på bærbare og Di-novio-tastaturet til 2000,- Er kun 6 Hot Keys som ikke trenger noen programvare for å virke. Digger bare dette tastaturet. Endret 27. oktober 2004 av torsvb Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 dette herKJempe bra enig. det er bra... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Gjør som flere av oss, velg et enkelt tastatur fra KeyTronic. Det vil du ikke angre på. De er billige og bra, kort sagt det beste valget. De utkonkurrerer 2000 kroners-tastaturene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Gjør som flere av oss, velg et enkelt tastatur fra KeyTronic. Det vil du ikke angre på. De er billige og bra, kort sagt det beste valget. De utkonkurrerer 2000 kroners-tastaturene. Ingen utkonkurerer dette! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Selvfølgelig utkonkurrerer KeyTronic KT1000 det tastaturet på grunn av sin enkelhet og robusthet. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Keytronic og logitech dinovo er 2 vidt forskjellige tastaturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå