Gå til innhold

Anbefalt tastatur for under 300 Kr?

Anbefalte innlegg

Jeg skriver nå på et Logitech Internet Navigator tastatur (sort). Jeg klarte å søle Cola på det (igjen). Det funger, men ikke som det skal, for å si det sånn.

For å være helt ærlig, så er jeg ikke særlig glad i dette tastaturet: Den jævla F-tasten pluss en del tvilsomme funksjoner man ikke har bruk for, som f.eks sjåppe-tasten, har gjort at jeg har et litt anstrengt forhold til produsenten (tiltross for den utmerkede MX500).

Ser etter et tastatur til en pris som ligger mellom 150 til 300. De eneste ekstra-tastene jeg har bruk for er lyd (volum, mute osv.). IKKE tråløst, med PS2 (gjerne USB). Farge er irrelevant.

Har liten erfaring med andre merker, egentlig.

Hvis noen har en anbefaling å komme med, vennligst gi en begrunnelse for hvorfor det er så bra. Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Keytronic kt2001usb. Dette er jeg strålende fornøyd med.

Har hatt flere keytronic tastatur oppigjennom tiden. Det er store gode knapper, tastaturet er tungt og stabilt.

Det tåler mye juling, og det er forsjellig motstand i tastene etter hvilken finger som skal trykke på dem.

Ingenting ekstra dilldall med multimediaknapper etc.

Det er også passe høyt. Har irritert meg mye over de flate logitechtastaturene, så vis du liker tastatur som buer litt opp, er keytronic å anbefale.

Lenke til kommentar

Har den også en F-tast som må slås på manuelt hver gang jeg starter maskinen? :thumbdown:

Edit: Hvorfor er det ikke noe informasjon om det tastaturet på hjemmesiden til Logitech? :hrm:

Edit 2: Ok, fant det. http://www.logitech.com/index.cfm/partners...ONTENTID%3D7440

Nope, er ikke F-tast. Er utrolig behagelige knapper som du bare finner på bærbare og Di-novio-tastaturet til 2000,- :)

Er kun 6 Hot Keys som ikke trenger noen programvare for å virke. Digger bare dette tastaturet. :)

Endret av torsvb
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...