millencolin Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei, har en NEC ND2510, og når jeg prøver å spille av en DVD får jeg beskjed om at "det ikke er installert en kompatibel DVD-dekoder på datamaskinen". Hva kan jeg gjøre med dette? Bruker WMA for å spille de av, vil helst ikke bruke noe annet program. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 WMP har ikke en egen codec for å spille av DVD, men den stjeler gjerne andre program sine codecer Du må bare legge inn en eller annen dvd-avspiller, så bruker WMP den codecen. Du kan slette den andre dvd-avspilleren etter du har installert den. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 WinDVD PowerDVD er bra for og spille av DVD plater Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Best bilde har dscaler for tiden, og de er gratis. Eneste minus er at filtrene er alpha enda og støtter ikke subtitles om du trenger det. Laste ned kan du gjøre her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå