Gå til innhold

SOny ericsson T630 Oppstartsproblemer

Anbefalte innlegg

:(

Kjøpte meg en SE T630 for noen dager siden... var helt fornøyd med alle dens funksjoner helt til idag.

Jeg drev og sendte over bilder fra telefonen til min bærbare data gjennom infrarød port. Så skulle jeg sende en layout fra pcen til mobilen, denne layouten hadde jeg sendt over en gang før, og da gikk det greit... men nå skjedde det grusomme,når ca 1/3 av fila var overført så slo mobilen seg av, og på etter 1 sekund, men nå vises bare en blå skjerm med et timeglass... denne skjermen vises i ca 10 sekunder før mobilen restarter og gjentar timeglassoppvisningen.

Hvis jeg nå lader telefonen UTEN Å SKRU DEN PÅ, pryder den samme blåfargen skjermen min.

Har prøvd alt som involverer å ta ut batteri og simkort. Tør ikke ta av hele dekselet.

Hva skal jeg gjøre, blå er min favorittfarge, men dette blir litt for mye av det gode...

PS. ikke kom med noen useriøse svar, feks. foreslå kasting i vegg fordi SE sine telefoner suger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote name='LifEstEElEr' date='26/10/2004 : 19:16'] [quote name='Navy' date='26/10/2004 : 19:15'] Hmm.... Høres ut som en garantisak...  :ermm: [/quote]
Jepp, men vil ikke krype til korset enda...

Så...hva gjøre???? [/quote]
Lifesteeler har jo ødelagt telefoner før han.......... Slutte med misshandling av mobiler. Vokser ikke på trær vettu!!! :mad:
Lenke til kommentar
[quote name='LifEstEElEr' date='28/10/2004 : 10:51'] [quote name='johanol' date='27/10/2004 : 21:18'] Så...hva gjøre???? [/QUOTE]
Lifesteeler har jo ødelagt telefoner før han.......... Slutte med misshandling av mobiler. Vokser ikke på trær vettu!!! :mad: [/QUOTE]
Kjenner du meg? [/quote]
Jepp.

16 år bor på bråten
Går på vgs.
Digger Ut2003
Føkka opp telefonen med å laste ned babe themes.
liker baguettene de selger på spar.
Lenke til kommentar
Så...hva gjøre????

Lifesteeler har jo ødelagt telefoner før han.......... Slutte med misshandling av mobiler. Vokser ikke på trær vettu!!! :mad:

Kjenner du meg?

Jepp.

16 år bor på bråten

Går på vgs.

Digger Ut2003

Føkka opp telefonen med å laste ned babe themes.

liker baguettene de selger på spar.

Høres ut som du forteller om deg selv... slutt med disse off topic utsagnene.... jeg spurte om hjelp, ikke usaklig kritikk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...