Gjest medlem-23990 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvor står det at han ville "ta" Saddam? Det kunne jo hende han mente sanksjoner etc? Hva vet vi? "Ta". Kerry har ofte sagt at Bush "took his eye off the ball" og at krigen i Irak var en "diversion" fra den virkelige krigen, mot Osama bin Laden. Men her i dette intervjuet, sier han nemlig det motsatte, at na var det pa tide a fokusere pa Saddam Hussein. Det var det jeg ville fram til, som jeg tror jeg sa i forste innlegg........ Ville han ta Irak uten å samarbeide med FN og på samme tid lyve til en hel nasjon om atomvåpen? Hvis meg hvor han loy om atomvapen. Kom igjen. Do it. Hvem var det som gjorde det igjen? Å, det var den kokainsnifferen: Fy fader til hykler. Heh. Sa du tror at han er kokainsnifferen, selv om det ikke er bevis? Finn meg en sitat der Bush sier at Irak har atomvapen du, lille venn. Kan ogsa kanskje finne meg bevis for at han sniffet kokain og, siden du tror pa det. Men jeg tror alle opplyste folk vet at: 1. Bush ikke sa at Irak hadde atomvapen. 2. Det er ingen bevis for at Bush brukte kokain. 3. At du tror pa begge nr 1 og nr 2, selv om begge er falske. Nei, men sånn historisk er disse bare småbarn i forhold til USA. Tja, og USA er igjen smabarn i forhold til imperialistene England, Frankrike, osv i deres tid. You know, dem som gjorde slik at Midt-Osten er det kaotiske landomradet det er i dag. Lenke til kommentar
Sire Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det skal bush ha: han er god til å spille på frykt: http://www.whitehouse.gov/news/releases/20...20021007-8.html Også sagt av en litt glupere amerikansk president: "Du kan lure hele folket deler av tiden, og noen folk hele tiden, men du kan ikke lure hele folket hele tiden." Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Omg. What a nice president. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja, han skulle jo helt klart ikke sagt noe om terrorisme, eller si at det ikke var et problem, og si at Saddam slettest ikke var noe a bekymre seg for, og at det var helt greit om vi lot Irak bli en ny Nord Korea i fremtiden. Det er jo slike ting som han burde sagt, you know, for a ikke skremme folk. I samme dur, sa burde ikke leger fortelle pasientene sine at de har en farlig sykdom, for da blir de jo skremt. De burde heller... lyve og si noe annet. Ikke sant? Nar tyskerene var pa vei til Norge, skulle den norske regjeringen latt vaere a si noe om det, fordi folk kunne bli skremt. Ikke sant? Nei, dere forbigar logikk for a kaste skitt, som vanlig. Lenke til kommentar
Sire Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja, han skulle jo helt klart ikke sagt noe om terrorisme, eller si at det ikke var et problem, og si at Saddam slettest ikke var noe a bekymre seg for, og at det var helt greit om vi lot Irak bli en ny Nord Korea i fremtiden. Det er jo slike ting som han burde sagt, you know, for a ikke skremme folk. >snip Nei, dere forbigar logikk for a kaste skitt, som vanlig. Vi kaster ikke skitt, vi bruker bare noe som kalles common sense. Virker det logisk å innvadere et land fordi du ikke liker styresettet? First we take Manhattan then we take Berlin. Det foregår forresten en del skumle saker i Saudi Arabia, Nord Korea, Afrika og Kina. Logikken din ligger muligens her: "Hvis en løgn gjentas ofte nok, blir den til slutt en sannhet" Goebbels Eller her: "Når sannheten står opp om morgenen, har løgnen allerede passert prærien" Australsk ordspråk Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vi kaster ikke skitt, vi bruker bare noe som kalles common sense.Hvis du hadde det, hadde man ikke ansett det som Bush sier som "skremmende". Virker det logisk å innvadere et land fordi du ikke liker styresettet? First we take Manhattan then we take Berlin. Det foregår forresten en del skumle saker i Saudi Arabia, Nord Korea, Afrika og Kina. Ja, det virker faktisk logisk. Det virker kanskje ogsa logisk a fjerne en mann som vil lage atomvapen og MOV, og som har midlene til a gjore det, og en bevist fortid for a brukt slike vapen, og som strider imot FN i 13 ar, og som har angrepet 4 andre land innen de siste to tiarene, osv, osv. Har Saudi Arabia, Nord Korea, Afrika, eller Kina gjort noe av dette? Nei. Logikken din ligger muligens her: "Hvis en løgn gjentas ofte nok, blir den til slutt en sannhet" Goebbels Det er heller din logikk, den som sier at Bush skremmer folk ved a si at terrorisme eksistere, at Bush hevdet at Irak hadde atomvapen, at Bush hevdet at Irak var en fare for verden, at Irak var en imminent fare. Alle av disse er logner, men de fleste antikrigsfolk tror pa disse tingene, fordi media, og dem selv, har gjentatt de tusenvis av ganger. Bush er dum, vet vi, fordi media og anti-Bushere har sagt det tusenvis av ganger, uten at de har noe bak det annet enn at Bush fucker opp en gang i blant nar han skal tale. Kerry bruker samme logikk. Han sier at vi lot Osama ga i Tora Bora, selv om det er ingenting som bekrefter at han var der. Han sier Bush lagde band mellom Saddam og 9/11, selv om han aldri gjorde det. Han sier at Bush lurte det amerikanske folket, nar Kerry selv sa pa den samme informasjonen, og sa akkurat det samme som Bush om den. Og som jeg viser i denne traden, sier Kerry at Bush tok fokuset vekk fra bin Laden og tok det pa Saddam, feilaktig. Selv om Kerry ville i november 2001 ta fokuset og sette det pa nettopp Saddam. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Haha, VM i å ha siste ordet, uansett hvor bs det måtte være. Gratulerer Seixon, overlegen seier! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nar tyskerene var pa vei til Norge, skulle den norske regjeringen latt vaere a si noe om det, fordi folk kunne bli skremt. Ikke sant? Nå var faktisk akkurat det der tilfelle Ville bare påpeke det Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Haha, VM i å ha siste ordet, uansett hvor bs det måtte være. Gratulerer Seixon, overlegen seier! Jada. Hvis du ikke gidder vite ting, sa ikke gidd a diskuter. Det er ingen som tvinger deg til a diskutere. Nå var faktisk akkurat det der tilfelleHeh, det vet jeg fint lite om, siden jeg kan naermest ingenting om norsk historie. Men om det er tilfellet, var ikke det litt sokt gjort av den norske regjeringen? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Nå var faktisk akkurat det der tilfelleHeh, det vet jeg fint lite om, siden jeg kan naermest ingenting om norsk historie. Men om det er tilfellet, var ikke det litt sokt gjort av den norske regjeringen? De ble temmelig overrumpla, ble plutselig blinde OG døve for alle rapportene om tyskere som veltet innover horisonten. "Neineineineinei!! Det kan ikke være sant!" Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Nå var faktisk akkurat det der tilfelleHeh, det vet jeg fint lite om, siden jeg kan naermest ingenting om norsk historie. Men om det er tilfellet, var ikke det litt sokt gjort av den norske regjeringen? De ble temmelig overrumpla, ble plutselig blinde OG døve for alle rapportene om tyskere som veltet innover horisonten. "Neineineineinei!! Det kan ikke være sant!" Sann som Baghdad Bob? :!: "Vi knuser fienden! Fienden er ikke her engang!" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hahaha! Han var jo høydepunktet i krigen!! I love him Hvor er han nå forresten? Give that man a talk show! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå