Gjest medlem-23990 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 John Kerry, 16/11/01: I have no doubt, I've never had any doubt -- and I've said this publicly -- about our ability to be successful in Afghanistan. We are and we will be. The larger issue, John, is what happens afterwards. How do we now turn attention ultimately to Saddam Hussein? How do we deal with the larger Muslim world? What is our foreign policy going to be to drain the swamp of terrorism on a global basis? Eh... Det far utsagn som dette fra Kerry til a hores litt... ehm... ja... idiotisk ut: This president rushed to war, pushed our allies aside, and Iran now is more dangerous, and so is North Korea, with nuclear weapons. He took his eye off the ball, off of Osama bin Laden :!: Ja, det ville tydeligvis du og, Mr. Kerry. Fy fader for en hykler. Lenke til kommentar
farke Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kerry er tidenes populist. Snur kappa etter vinden og har ikke egne meninger, men følger den politisk korrekte ferdigprogrammeringen til punkt og prikke. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvorfor holder sosialistene med Kerry? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Dersom dette er sant er det selvfølgelig ikke bra. Men vi ønsker jo dokumentasjon før vi vet om dette bare er oppspinn eller ikke. Edit: Sitatet ditt sier jo ingenting om hva Kerry svarte på dette spørsmålet da, det ser ut som om spørsmalstillerens ord er blandet inn i teksten. Jeg regner med at Kerry ikke har for vane å tiltale seg selv som "John" under intervjuer? Spørsmål uthevet: I have no doubt, I've never had any doubt -- and I've said this publicly -- about our ability to be successful in Afghanistan. We are and we will be. The larger issue, John, is what happens afterwards. How do we now turn attention ultimately to Saddam Hussein? How do we deal with the larger Muslim world? What is our foreign policy going to be to drain the swamp of terrorism on a global basis? Endret 26. oktober 2004 av Vice Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvorfor holder sosialistene med Kerry? Anyone but Bush Liker ikke Kerry heller, når det er sagt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 OK, glupinger, det er en direkte sitat, sa dere kan stikke pa Google og finne alle verdens kilder dere vil. Jeg gav til og med dato. Han sa det pa et TV-program, husker ikke hvilket akkurat na. Oh han svarte til John fordi han snakket med en som heter John McLaughlin. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Finner det ikke, kan du finne linker? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 OK, glupinger, det er en direkte sitat, sa dere kan stikke pa Google og finne alle verdens kilder dere vil. Jeg gav til og med dato. Han sa det pa et TV-program, husker ikke hvilket akkurat na. Oh han svarte til John fordi han snakket med en som heter John McLaughlin. Uhmm, når du kommer med slike sitat/påstander har du vel også mulighet til å komme med dokumentsjonen? Eller er dette en ny form for dokumenteringsteknikk fra din side? Du satt jo nettopp og limte inn sitatet så det bør jo være en smal sak for deg å komme opp med linken? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 http://slate.msn.com/id/2108682 Lenke til kommentar
lodott Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvor står det at han ville "ta" Saddam? Det kunne jo hende han mente sanksjoner etc? Hva vet vi? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) *blæh* Endret 27. oktober 2004 av Zyklon Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tror utsagnene fremmkommer i denne videoen: http://media1.stream2you.com/rnc/072304v2.wmv (ja, det er en pro-republikaner-reklame, men det vises bare en rekke tv-klipp fra TV-opptredener med kilde og dato, ingen kryssklipping alà Moore) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ville han ta Irak uten å samarbeide med FN og på samme tid lyve til en hel nasjon om atomvåpen? Hvem var det som gjorde det igjen? Å, det var den kokainsnifferen: Fy fader til hykler. Lenke til kommentar
farke Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Ville han ta Irak uten å samarbeide med FN og på samme tid lyve til en hel nasjon om atomvåpen? Hvem var det som gjorde det igjen? Å, det var den kokainsnifferen: Fy fader til hykler. At USA gikk utenom den gjennomkorrupte, diktatoriske terroristlakeiorganisasjonen FN var bare bra. På tide flere frie land følger etter og slutter å danse etter pipa til FN-medlemmer som Libya, Syria, Iran, Pakistan osv. Og at du setter masseødeleggelsesvåpen == atomvåpen er vel knappest noe Bush kan ta stilling til. Endret 27. oktober 2004 av farke Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 At USA gikk utenom den gjennomkorrupte, diktatoriske terroristlakeiorganisasjonen FN var bare bra. På tide flere frie land følger etter og slutter å danse etter pipa til FN-medlemmer som Libya, Syria, Iran, Pakistan osv. Det eneste som gjør FN korrupt (jeg ville ikke gått så langt å kalle FN korrupt, men nå levler jeg meg med deg...) er USA. Stormaktene ut av FN. Lenke til kommentar
farke Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Så du synes altså det er helt ok at undertrykkende terrorregimer og bandittstater skal ha samme internasjonale rettigheter som frie demokratier? Fint, da vet jeg hvor jeg har deg. Forøvrig ser du og USA ut til å være enige. Går alt som det skal så er USA ute av FN om ikke altfor lenge. Det er bare å håpe at andre land som Norge, Russland, EU-landene, og alle verdens frie demokratier følger etter. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det eneste som gjør FN korrupt (jeg ville ikke gått så langt å kalle FN korrupt, men nå levler jeg meg med deg...) er USA. Stormaktene ut av FN. Så usa er djevelen og Libya, Syria, Iran, Pakistan er en gjeng med engler? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det eneste som gjør FN korrupt (jeg ville ikke gått så langt å kalle FN korrupt, men nå levler jeg meg med deg...) er USA. Stormaktene ut av FN. Så usa er djevelen og Libya, Syria, Iran, Pakistan er en gjeng med engler? Nei, men sånn historisk er disse bare småbarn i forhold til USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå