Omar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei Jeg har noen sikkerhetskopier av et par Xbox spill på pcen. Faktisk har jeg bare ett nå. Det er en ISO fil. Jeg prøvde en gang å brenne ut Star Wars KOTOR som jeg hadde sikkerhetskopi av. Husker ikke om jeg brant det ut på DVD-R eller DVD+R. Har dette noe å si? Jeg fikk ikke det til å funke. Det stod at det ikke var et Xbox spill i xboxen. Men uansett så lurer jeg på hvordan jeg skal gjøre dette. Hadde vært kjekt med en sikkerhetskopi på DVD liksom. Jeg bruker Nero brenneprogram, men det hender at jeg bruker Deep burner. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har du chipet xbox'en? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Nei Men jeg skal kanskje gjøre det snart, men gå utifra at jeg ikke har chippet. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan være at det er jeg som tar feil, men jeg tror du må chipe den for å få spillt av brennte dvd plater. Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) og du må chippe den for å lage egne sikkerhetskopier. siden pc'en bare leser dvd laget på plata.. (kan ta feil men det var sånn før). Endret 26. oktober 2004 av sindreengen Lenke til kommentar
Omar Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 De er jo .iso Så jeg kan brenne de ut på dvden med de opprinnelige filene. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 De er jo .isoSå jeg kan brenne de ut på dvden med de opprinnelige filene. Ja, men du kan ikke spille de av.... Lenke til kommentar
gettof Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Men fuker det å legge det inn på hard disken uten chip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå