Sponis Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Når, man laster ned ting, og man ser at man ikkje vil klare å laste det ned ferdig. Kan man slå programmet på pause og lagre, for så å fortsette med nedlastingen neste dag? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Vet ikke om alle clienter har mulighet for dette, men ABC som jeg selv bruker kan vertfall det. Tror nok de fleste skal kunne mestre det utne problemer..... EDIT: Hviken client bruker du? Endret 26. oktober 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 bruker du vanlig bittorrent kan du lukke vinduet, så bare lagrer du på¨samme sted neste gang, da fortsetter den. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ja, det er bare til å lukke vinduet, så begynner du der du slapp sist gang Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Eg bruker bit tornado. Vist eg skrur av datamaskinen, vil den lille boksen med BT være nede til høgre i verktøyslinja? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Altså kan eg slru av pc`en, og når eg skrur den på igjenn er det ikonet der? Kordan skal eg ellers fortsette? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Med azureus blir det vertfall lagret i programmet, så du åpner det bare på nytt når du starter maskinen, så fortsetter den nedlastingen. Regner nesten med at vertfall de fleste bittorent-klientene gjør det på samme måte.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 No har eg lukket vinduene. Eg veit ikkje kordan eg startar bir tornado. det startar av seg sjølv når eg trykker på ein fil. Men når eg trykker på den filen eg laster ned. Begynner eg på nytt. Kordan gjør eg det? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Når eg går på mappen som oppstod når eg begynte å laste ned, er nesten alle filene vekke. Nokon som veit kordan eg kan fortsette der eg slapp? Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Prøv BitComet. http://www.bitcomet.com/ Her forsvinner ikke filene uten at du fysisk fjerner de, eller knoter rundt i settings og huker av noe som bestemmer at det skal fjernes når nedlastningen er fullført Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Finn linken til .torrent-fila til det du holdt på å laste ned, klikk på den, lagre på samme sted som sist gang. Det skal ikke være verre. Går ikke dette, laster du ned en bedre BitTorrent-klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå