drvannnordstrom Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ikke lenge siden jeg oppgraderte maskinen, og i samme kjøp slengte jeg med en simpel "9in1" kortleser. Har problemer med å få denne til å kommunisere 100% med maskinen. D.v.s: Den finner leseren og kortet (MMC), men er meget vanskelig å jobbe med. Problemer med å kopiere filer fra HD til MMC-kortet (klager på en path). Tok kortleseren og MMC-kortet med til en venn, og da funka det helt 100%. Altså, når jeg plugger i USB'en finner XP leseren med en gang, men det er noe som ikke stemmer..... noe galt med oppsettet kanskje....windows..... ?? Eller er og blir dette et uløselig mysterium ?? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 SP2 er vel ikke tilfeldigvis installert på din maskin, og ikke på kompisen din sin? Lenke til kommentar
drvannnordstrom Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Hmmm... SP2=sevice package et eller annet?? Ikke helt sikker på dette, men ser ut til at det fins noe sånt på maskinen min etter at jeg tok et lite søk.... Hva burde jeg gjøre med det?? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du har selvfølgelig prøvd forskjellige USB slots? Og du har USB 2.0? Lenke til kommentar
drvannnordstrom Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Du har selvfølgelig prøvd forskjellige USB slots? Og du har USB 2.0? Jepp, har prøvde flere slots, og har 2.0 ja. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Høyreklikk på min datamskin, velg egenskaper. der ser du hvilken service pack du har (eller ikke har ). _edit: Service Pack 2 er kjent for å lage tull med USB utstyr...derfor spørsmålet. Endret 26. oktober 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har du bærbar eller stasjonær? Lenke til kommentar
drvannnordstrom Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Høyreklikk på min datamskin, velg egenskaper. der ser du hvilken service pack du har (eller ikke har ). _edit: Service Pack 2 er kjent for å lage tull med USB utstyr...derfor spørsmålet. thanx...skal sjekke d ut NÅ!! Lenke til kommentar
drvannnordstrom Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Har du bærbar eller stasjonær? stasjonær Lenke til kommentar
drvannnordstrom Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ok, det viser seg at jeg har den SP2 pakka på maskinen.... NÅ trenger jeg tips for å "fjerne" denne saken på en trygg måte, uten å ødelegge alt for mye..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå