flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Da var www.krem.tk ferdig. Noe er nytt siden sist gang dere så den, og det lille som er nytt på designet vil jeg gjerne ha kritikk på. Ellers er det fint om dere legger igjen et par ord om innholdet, tutorials og slikt. Og hvordan siden er sånn generelt. For de av dere som har besøkt den forrige websiden min, vil dere se at det er veldig mye likt innhold. Rett og slett fordi jeg ikke er kommet ordentlig i gang med krem. Ps. Ser dere det skjulte budskapet på index? Hint: Les de første bokstavene i <p> link, igjen: www.krem.tk Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ser vel helt grei ut den der. Eneste jeg syntes som kunne gjort bedre: - litt mere padding på venstre/høyre side på tekst som er inni de P'ene - kontrasten mellom tekst og bakgrunn i boksen "Innhold og design" virket litt får svak, kanskje gjøre bakgrunnen litt lysere i den P'en? - mulig linkene i footer ble litt ustyla, kanskje gjøre font-size noen hakk mindre og Ellers flott denne, liker headeren jeg, selv om den er enkel Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Da var mer padding lagt til. Kontrastene har jeg faktisk fått skryt for tidligere, men om dette viser seg å være et problem skal vi nok få fiksa det. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Så penere ut med litt mer padding der ja Vel, det med bakgrunnsfarge er kanskje smaksak, du må jo ikke Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Jepp, padding gjorde seg det. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Ja padding ble absolutt najs! Endret 26. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ellers er det fint om dere legger igjen et par ord om innholdet, tutorials og slikt. Og hvordan siden er sånn generelt. Vil bare kommentere kort angående tutorials delen som i hvert fall bugger litt i FF. Her er det bildene som sklir helt ut til venstre, og det ser ikke fint ut. Det samme skjer i prateboks delen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ojda, hva kan være grunnen til det? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ojda, hva kan være grunnen til det? Kanskje at stylesheetet mitt ikke har oppdatert seg siden du har oppdatert. Fordi det ser OK ut nå.. Jeg ville fotsatt har satt litt mere margin på img-taggen (20px elller lignende). Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Hm..okay. Nå er margin satt slik at bildene er på linje med teksten. Så det dumt ut, eller burdte vi la det være sånn? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det mulig å få den orginale linken ? .tk er så treigt.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Vet det, .tk suger noe hemningsløst. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Virker iallefall som de har kuttet ut den UTROLIG plagsomme banneren da. Eller er det bare "Firefox" som stopper den? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Den er der enda, men de fleste nettlesere blokkerer slikt nå. I tillegg går det jo å fjerne den på kontrollpanelet i .tk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja det visste jeg ikke. Men nå får jeg frysninger av den bedritne .tk-greia da. Hadde det på min første hjemmeside. Aldri mer! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hm..okay. Nå er margin satt slik at bildene er på linje med teksten. Så det dumt ut, eller burdte vi la det være sånn? Hva med: img{ margin: 20px 0 10px 75px; } Lenke til kommentar
N* Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) rolig og behagelig side med fine farger syntes jeg hva med å legge til et "favicon"? <link rel="Shortcut Icon" href="dittikon.ico" type="image/x-icon" /> i head. 16x16 px. er det forresten gjennomtenkt med K I S S M E nedover i overskriftene? ...genialt edit: hele siden flytter seg ca 10px i opera når jeg går igjennom menyen, det må fikses! Endret 26. oktober 2004 av N* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 er det forresten gjennomtenkt med K I S S M E nedover i overskriftene?...genialt Hehe, her har vi en som er oppmerksom ja! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) er det forresten gjennomtenkt med K I S S M E nedover i overskriftene? ...genialt edit: hele siden flytter seg ca 10px i opera når jeg går igjennom menyen, det må fikses! Hehe, ja. Det er det jeg hintet til i det første innlegget. Jeg bare skrev tilfeldig på index, så oppdaget jeg at det sto KISS, og da måtte jeg bare ta med ME også. Hvorfor i alle dager flytter siden seg når man går fra side til side? Har oppdaget det selv nå at om man går fra en lang side som krever scroll til en kort side, beveger siden seg litt til siden. Why? edit: Waldmeister: Tja, hvorfor ikke? Endret 26. oktober 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nydelig, flotte farger og veldig godt gjennomført design. Kan dog ha en tendens til å bli kjedelig. MEN HEADEREN MÅ BYTTES TIL DEN ORDENTLIGE! Den nåværende er jo bare en rar gradient med "krem.tk" skrevet aldri så elegant på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå