Gå til innhold

Krem.tk - ferdig!

Anbefalte innlegg

Da var www.krem.tk ferdig. Noe er nytt siden sist gang dere så den, og det lille som er nytt på designet vil jeg gjerne ha kritikk på. Ellers er det fint om dere legger igjen et par ord om innholdet, tutorials og slikt. Og hvordan siden er sånn generelt.

For de av dere som har besøkt den forrige websiden min, vil dere se at det er veldig mye likt innhold. Rett og slett fordi jeg ikke er kommet ordentlig i gang med krem.

Ps. Ser dere det skjulte budskapet på index? Hint: Les de første bokstavene i <p> :p

link, igjen: www.krem.tk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser vel helt grei ut den der. Eneste jeg syntes som kunne gjort bedre:

- litt mere padding på venstre/høyre side på tekst som er inni de P'ene

- kontrasten mellom tekst og bakgrunn i boksen "Innhold og design" virket litt får svak, kanskje gjøre bakgrunnen litt lysere i den P'en?

- mulig linkene i footer ble litt ustyla, kanskje gjøre font-size noen hakk mindre og

Ellers flott denne, liker headeren jeg, selv om den er enkel :woot:

Lenke til kommentar

rolig og behagelig side med fine farger syntes jeg :)

hva med å legge til et "favicon"?

<link rel="Shortcut Icon" href="dittikon.ico" type="image/x-icon" />

i head. 16x16 px. ;)

er det forresten gjennomtenkt med K I S S M E nedover i overskriftene?

...genialt :wee:

edit:

:scared: hele siden flytter seg ca 10px i opera når jeg går igjennom menyen, det må fikses!

Endret av N*
Lenke til kommentar

er det forresten gjennomtenkt med K I S S M E nedover i overskriftene?

...genialt  :wee:

edit:

:scared: hele siden flytter seg ca 10px i opera når jeg går igjennom menyen, det må fikses!

Hehe, ja. Det er det jeg hintet til i det første innlegget. Jeg bare skrev tilfeldig på index, så oppdaget jeg at det sto KISS, og da måtte jeg bare ta med ME også. ;)

Hvorfor i alle dager flytter siden seg når man går fra side til side? Har oppdaget det selv nå at om man går fra en lang side som krever scroll til en kort side, beveger siden seg litt til siden. Why? :dontgetit:

edit: Waldmeister: Tja, hvorfor ikke? :)

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...