Giger Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har planlagt eit gigant party i mitt nye hus....tøft nok i seg sjølv...? Joa, men krydder må me ha! Eg hadde ein plan om å servere heftige låter fra 60 tallet og fram til i dag der mange av dei vert vist med video. Videokanon sjølvsakt. Kom til poenget.....!! Ja saken er at eg ikkje har video til alle låtane men må greia meg med skjerm effekter. Spørsmålet er: Kva for program er best på akkurat dette? Trur de fleste er ganske lei Mediaplayer i windows.....? Her er det vel nokon som har tulla rundt på nettet og plukka opp nokre tøffe greier. Ok eit spørsmål til medan me er her....Det hadde vore moro om eg kunne bytte effektar utan at det visast gjennom videokanona. Er det mogeleg? Litt hjelp til dette hadde vore fint!! Takker..... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Så vidt jeg har sett så er iTunes ganske bra. Ellers er Winamp med Geiss en klassiker, og WhiteCap er minst like bra. En stund siden jeg lekte meg med disse, men tror Geiss og/eller WhiteCap kan styres manuellt fra keyboard. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Så vidt jeg har sett så er iTunes ganske bra. Ellers er Winamp med Geiss en klassiker, og WhiteCap er minst like bra. En stund siden jeg lekte meg med disse, men tror Geiss og/eller WhiteCap kan styres manuellt fra keyboard. ja iTunes er ganske bra ja men windows media player og winamp er ikke så verste heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå