Gå til innhold

Problemer med EZ produser i Power Director

Anbefalte innlegg

Jeg redigerer film i Power director og alt blir bra etter rendering til DVD fil.

Når da denne skal brennes som DVD i EZ produser som er innebygget i programmet så får jeg feil med DVDen.

Alt som beveger seg på filmen blir stripete.

Hva kommer det av.

Jeg har Windows XP Pro SP2.

Problemene kom etter SP2 oppdateringen.

Jeg har ikke oppdatert hovedkortdriverene etter SP2 kom ut.

Har prøv å innstallere andre MPEG to DVD programmer men alle feiler, har også prøvd å innstallere Power Director på nytt men da fungerte ikke EZ produser i det hele tatt, så jeg kjørte backup for å få den tilbake igjen i noen lunde brukbar stand.

Feilen med stripene skjer bare med PAL video med 25Fps.

Mpeg-2 film med 30Fps blir bra som DVD.

Regner med at dette er SP2 relatert og håper på en løsning slik at jeg kan lage DVD på vanlig vis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lasta ned nyeste oppdateringa til Power Director 3.0 og installerte den, på andre forsøket ble det bra.

Den nye oppdateringa innehilder et nytt brennerprogram (Power Producer Ekspress2).

Det brenner DVDen slik den skal men programmet er ustabilt, noe som gjør at det avslutter dersom man skal se litt på filmen i brennerprogrammet og spole frem og tilbake, men dersom man bare velger filmen og brenner den går det bra, og sist men ikke minst mye raskere en EZ Produzer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...