sunnhetsmannen Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 16:34, sjantiok skrev:og hvor har du denne infoen fra ?WD er ikke bedre enn IBM Fra IBM... Lenke til kommentar
Gaute Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 http://www.hardware.no/nyheter/oktober01/i...saks%F8kes.html Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Fint Gaute, skulle akuratt til å trekke frem den infoen der, er alltid "bedrevitere" som aldri har problemer med utstyr eller noe, Har hatt en del pc'er og aldri hatt problemer med verken IBM eller Western Digital eller Seagate etc, men 75GXP modellen dems, har jeg hatt problemer med 3 ganger nå, sendt 2 disker inn til reperasjon som jeg sa tidligere i en post, sjekka dem med ibms disk program tidligere i år, da fikk jeg defekte disker igjen, sjekka dem igjen før jeg gjorde noe, da var de "fine" så vet ikke helt hvor mye en kan stole på IBM's sjekke program heller etterhvert, Skal ta og sjekke diskene nå igjen, for nå har de hengt seg, og lagd skrapelyder, som de gjorde første gangen jeg sendte dem inn. At mine disker oppfører seg som de gjør, har ikke noe med brukeren å gjøre. Det er en defekt på disse modellene. Begge diskene står i en maskin som ikke blir flytta rundt på lan eller noe, den står helt i ro, det er god avstand mellom diskene, så det er i alle fall litt luft på dem, har ikke noe ekstra kjøling på dem, ikke står maskinen på 24/7 heller. At folk ikke kan tåle at noen har fått defekte produkter fra IBM, bare fordi de _ALDRI_ har hatt problemer med IBM betyr vel ikke at IBM alltid er det beste. Så plz spar meg for kommentarer om at IBM er best, og det er vi som gjør noe feil. Finnes mange flere eksempler på at ibm's modeller stinker, hvis det er ønskelig skal jeg med glede finne frem linkene jeg hadde tidligere, Deskstar modellen er jo også populert kalt Deathstar... Sier heller ikke at Western Digital er bedre enn IBM, men jeg har i alle fall ikke hatt lignende problemer med mine Western Digital disker, og derfor er min erfaring med WD mye mer positiv enn hva IBM's erfaring her er. Har heller ikke lest like mye dritt om WD's modeller som en kan finne om IBM's modeller. Men for all del folkens, kjør på med IBM dere. Litt lettere irritert. [ Denne Melding var redigert av: MaxPain på 2002-05-23 13:18 ] Lenke til kommentar
talisar Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 3 ibm 45gb disker i maskinen som har levd nesten 2 år nå, aldri hatt noe problemr med de. Og de hardkjøres og er i bruk 24/7 :smile: Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 jeg har en 60GB og en 45GB IBM, har ikke hatt noen problemer med dem, bortsett fra at de støyer noe jævli. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: WD er ikke bedre enn IBM IBM er et ørlite hakk bedre enn WD og Maxtor på rå ytelse, men sett under ett så er både WD og Maxtor bedre enn IBM. Men er det bitte lille ekstra verdt det med tanke på hvor mye mer feil det er på IBM diskene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå