Gå til innhold

hva vil everquest 2 koste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da ganske vanlig pris. Og uansett, om du liker spillet så kommer du til å synes det er en

verdig pris å betale pr. måned. Selv er jeg mer fornøyd med slike betalinger enn å punge ut

kr 500,- for et spill i butikken. Samtidig så blir også utviklerne mer forståelsesfulle for problemer

blant spillerne og gjør antakeligvis sitt beste for å få dem til fortsette å betale.

Lenke til kommentar

Da en liten tur på kinoen lett kommer opp i 200 kroner med buss + bilett + snacks er det vel ikke all verden med 120 kroner for å spille dette så mye du vil en hel måned ;)

Synes det er på tide at folk slutter å ynke seg over denne lille avgiften som tross alt går til å holde servere opp, samt oppdatere spillet. Tenk på hva andre ting koster.

Leie en dvd ca 50 kroner

Gå på kino minst en 60-70 kroner

Hamburger på en bensinstasjon ca 60 kroner

Som dere ser er 120 kroner langt fra dyrt for å spille et mmorpg

Lenke til kommentar

Runescape er et ganske bra (og massivt RPG online spill) og det koster ikke så djevelsk mye, bare 5$ i månden, og da får du mye å gjøre.

Nei, det derre blir for mye for min del, 120 spenn i månden blir 1440 i året, det er en del, med tanke på at jeg betaler 1k mindre i året for membership på Runescape.

Lenke til kommentar
Runescape er et ganske bra (og massivt RPG online spill) og det koster ikke så djevelsk mye, bare 5$ i månden, og da får du mye å gjøre.

Nei, det derre blir for mye for min del, 120 spenn i månden blir 1440 i året, det er en del, med tanke på at jeg betaler 1k mindre i året for membership på Runescape.

Selve poenget er at selv om du taper mye penger i lengden, så lider du ikke økonomisk av det så

lenge du klarer å holde en jevnlig oppdrift og ikke sluker for mye penger på andre ting. Det er en

slags vinn-vinn situasjon for både produsentene og spillerne. Skal dog være enig i at vinn-faktoren

til produsentene er litt høyere enn forburkernes, men ellers synes jeg det er greit.

Lenke til kommentar
Jeg syntes ikke Runescape så så kult ut. Er det kult og hva kan jeg forvente av det?

Runescape ser ikke kult ut på screen shots, og det er heller ikke kult i starten, men når du begynner å bli litt god, oppdager nye tinger og får fighte mot andre monster eller andre spillere, da kan jeg love deg det er kult, men litt kjedelig enkelte ganger.

Noen mener det at repetisjons faktoren i spillet er for stort, men det er det ikke etter min mening. Er alltid noe annet du kan finne på, fra quester til trening av skills til Pking. Jeg digger det, men vet mange som ikke digger det.

Jeg mener at det blir for dyrt med 120 spenn i månden for å spille det online. Kun heller tatt lærdom av Guild wars, solgte det i butikken til 1 pris, ingen måndlig betaling. Det er bare en ny måte å melke penger av folk på som det har her. Ser som f.eks Neverwinter Nights, Layonara mode, ingen betaling.

Nei, produsentene av spillene vet å melke folk for penger.

Lenke til kommentar

Joda, skal være enig i at det er litt melking inn i bildet, men situasjonen er ikke så dårlig som

veldig mange skal ha det til. Det å bruke Guildwars og NWN som et 'godt' eksempel synes jeg dog

ikke blir rettferdig mot de andre MMORPG-ene. NWN er tross alt ikke et MMORPG og Bioware

trenger ikke å bruke så mye ressurser for å holde spillet i gang. Til tross for at Guildwars blir et

MMORPG, så er det fortsatt uklart om hvordan det blir. Om det kan holde kvaliteten opp mot de

andre MMORPG-spillene så fortjener produsentene all ære for det.

Det er dog fortsatt ikke HELT ugunstig å betale en liten sum pr. måned for en tjeneste,

underholdning eller hva du nå enn ønsker. Om du først spiller et MMORPG, så spiller du det opptil

flere timer i uken. Det i seg selv gjør det mer verdt å bruke pengene på, enn å f.eks. gå på kino

eller leie en film. (Om man regner det som underholdning pr. time).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...