highlander Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Her er en erfaring jeg har hatt med adaware pro. Har nå hatt adaware pro rundt en 3måneder. - Jeg har sett etter adaware/spyware hver dag siden jeg fikk det. - Jeg har brukt både Spybot og adaware pro. - adware pro har ikke funnet ett adware siden 3måneder sia. Idag var jeg oppe hos pain fordi jeg har fiksa 3000/704 fra NextGentel, linja mi har oppført seg litt rart siden forrige helg. Så jeg stakk en tur til han å sjekka modemet hans. Når jeg kom opp til han så sjekka jeg modemet, og det så faktisk helt supert ut i forhold til mitt. Jeg har Netopia 3357W og ja jeg bruker tp kabel. Lysene på routern min går helt amok når jeg enten gjør etterellerannet som bruke en browser bare. Når jeg hadde fortalt hvordan den oppførte seg, så sa han at han hadde lastet ned ad aware SE personal og scannet pcn sin, han hadde da funnet rundt 150-200 adaware/spyware på den. Han har forresten også brukt Adaware pro. Jeg dro da hjem å lastet ned Adaware SE Personal så fort jeg kom hjem. Jeg tok en full system scan og den fant 176 spyware. Jeg råder alle som evt. har professional å skaffe seg en regular Adaware versjon, eller el SE versjon /Petter Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 10 spenn på at "adaware prof."-forsvarerene kommer med en saftig ladd hagle mot deg nå. Har selv alltid brukt den vanlige versjonen og aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Har Ad-Aware SE Professional. Den finner som oftes adware hver gang jeg scanner. Edit: Scannet nå og fant 15 stk. Endret 26. oktober 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå