Beeee183 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vi skal lage skoleavis(der jeg av alle folk har fått oppgaven med layout :|) for det første har jeg ingen ideer, noen som kan hjelpe? Dessuten klarer jeg ikke redigere, men det skal nok gå etter hvert, gjør heller ikke noe om noen lager den for meg Den skal passe inn på en a4 side så skal den bare være på toppen. Noen som kan hjelpe, er først og fremst ute etter ideer, men ville vært evig takknemlig hvis noen ville hjelpe. Foresten så skal avisa hete avledatskork (det var IKKE min ide, syns personlig dette er et laterlig navn) btw: visste ikke hvor jeg skulle plasere denne posten så det blei her, kan en admin flytte den til riktig plass ? plz Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den korrekte plassen for tråder som denne er vel Visuell kreativitet, men det er bare å raportere tråden sin hvis man er usikker på hvor den skal være... Lenke til kommentar
StianHerdal Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har ei forside (med logo og heile pakka) liggende.. Kan gjerne sende den hvis det er av interesse.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Flyttes til visuell kreativitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå