kblues Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei. Har spurt om dette før men fått dårlig med svar, så jeg prøver igjen. Har ADSL linje. Bruker MarBit til nedlasting. Har installert SP2 for XP home ed. Før inst. av sp2 fikk jeg hastigheter på 20 - 70 Kb/s mer eller mindre. Nå har jeg bare ifra 0 - 15 Kb/s. Er der noe som kan/må stilles på i XP, for å få opp hast. på nedlast. igjen. ? Har slått av brannmur i windows. Ellers er alt som før jeg installerte SP2 for XP. Håper på mange gode svar.! Lenke til kommentar
Gunlab Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 har du router ? hvilket adsl modem har du ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ..og hvor treg linje har du ? Lenke til kommentar
kblues Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Har ikke pr. tiden ruter, kjører over en HUB som skal være stor nok for min hastighet. Linja er ca. 1000/250. Som sagt hadde jeg bra hastighet over samme komponenter før jeg installerte SP2 for XP. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvordan kobler du deg opp? Brannmuren kan være aktivert på oppkoblingen selv om du har deaktivert den i windows Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvilket abonnemang har du, og fra hvem? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Prøvd gpedit.msc ? eller er det ikke mulig i home versjonen ? Andre kan sikkert svare om det funker i home edition .. gpedit.msc -> Adminstrative templates - QoS Packet Scheduler - Limit reservable bandwidth - enable = 0% edit: ikke sikker på om dette har med saken å gjøre. andre kan svare på det Endret 26. oktober 2004 av spetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå