lagga Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan litt om stasjonære pcer. Men er ike helt med i det bærbare miljø! Har lyst til å kjøpe meg bærbar. Vet noen om hva jeg bør ungå? Hva slags prosessorer er best? Hvilke merker og modeller jeg bør sjekke ut? Kan trenge litt informasjon om enkelte ting også. (Bare viss dere gidder.) Takker alle som svarer! Lenke til kommentar
lagga Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Glemte går det ann å bygge bærbare selv? Blir det billigere? Er det vanskelig? Takker fortsatt for alle svar! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det du bør tenke på er at du kan bruke rediger knappen Neida. Det går forresten fint ann å bygge egen bærbar. Sjekk denne tråden for litt tips http://forum.barbara.no/index.php?showtopic=317307 Du kan foreløpig ikke bygge bærbare med AMD prosessorer. Men kanskje det kommer etterhvert? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det du må tanke på er behov, og hva du vil ha: - Hva skal du bruke maskinen til? (spill, tekstbehandling etc) - Gjør det noe om den veier litt eller vil du ha den liten og lett? - Batterilevetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå