Gå til innhold

forum.hardware.no = bra nettsted!

Anbefalte innlegg

Hei

Som sagt i topicen mener jeg dette forumet er helt topp! Man lærer mye av å lese posterne og man kan få sagt sin mening. Ikke minst får man god og effektiv hjelp fra folk som har peiling på hva de snakker om nesten umiddelbart etter at man har lagt inn et spørsmål, noe som er veldig bra!

Det er to forbedringer jeg ønsker i forumet. Det ene er at i "Siste Meldinger" mappa, så skulle jeg ønsket man hadde fått med hvor mange innlegg det var på hver enkelt poster og hvor mange som hadde sett den, slik det er på de andre.

Den andre tingen er disse "Off Topicene". Etter min mening burde disse bil fjernet, grunnet at de nesten aldri har noe med data å gjøre, dessuten kommer de med på "Siste Meldiger". Dette har de færreste interesse for.

Luk bort de som bare er på forumet for å lage f***skap så vil det bli enda bedre.

Ellers så gjør modreratorer en kjempe jobb med å holde dette i gang, og dere fortjener ros for dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

off topic forumene er jo den sosiale biten. Kan ikke fjerne den, da blir vi nødt til å ta off topic prat alle andre steder. Istedenfor å se på dette som ett dataforum kan man se på det som et forum for datainteresserte.

Det er kjedelig å bare diskutere data, artig å diskutere andre ting også :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-21 23:17, fondus skrev:

Den andre tingen er disse "Off Topicene". Etter min mening burde disse bil fjernet, grunnet at de nesten aldri har noe med data å gjøre, dessuten kommer de med på "Siste Meldiger". Dette har de færreste interesse for.

Takk for masse skryt.

Søppel er fjerna på "siste meldinger". JEg er enig i at off topic ikke bør fjernes, det er den sosiale delen av forumet. Er ganske trivelig å skrive der hvis du blir kjent med folka.

Vi måtte tom starte en irc kanal pga av dette:)

En skikkelig off topic kanal.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-22 13:30, SirHartge skrev:

Quote:

Den 2002-05-21 23:17, fondus skrev:

Takk for masse skryt.

Søppel er fjerna på "siste meldinger". JEg er enig i at off topic ikke bør fjernes, det er den sosiale delen av forumet. Er ganske trivelig å skrive der hvis du blir kjent med folka.

Vi måtte tom starte en irc kanal pga av dette:)

En skikkelig off topic kanal.

Hvor finner jeg denne kanalen da? Navn og nettverk.

Lenke til kommentar

Ja. Hva heter kanalen, og hvilket "irc nettverk"?

Ellers, en ting teit ting med forumet. Hver gang jeg har skrevet en melding, og trykket send, så står det "trykk her for å se meldingen" lr.no. Men når jeg trykker der, så kommer jeg alltid til første siden på den tråden. Hvorfor ikke bare teleportere meg til siste siden, og vise min tråd?! Det hadde spart meg så mange tastetrykk.

Lenke til kommentar

ok, jeg sjekka SØPPEL etter å ha hørt mye skryt om det, og det virker faktisk ganske morsomt :smile:

Så lenge det ikke kommer med på siste meldinger, så er det en kul post :grin:

[ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-05-22 17:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...