Nervevrak Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Var/Er virkelig fornøyd med min Amilo D8830 Men etter noen ukers bruk la jeg merke til "slite" spor i skjermen etter tastaturet Fikk gnikket de forsiktig nesten bort. Og la på tykk teflonteip øverst på rammen rundt skjermen for å få avstanden litt større når den var slått sammen. Men nå etter ytliggere noen måneders bruk har det definnitivt kommet tilbake. Og nå er de parmanente En legger ikke merke til det på vanlige programmer ol som har mye lyse felter. Men når en ser film etc ser en det tydlig. Om ytliggere noen måneder er det nok tydlig uansett Dette skal da være en BÆRBAR PC......Da skal den tåle å bli transportert rundt sammenslått Mange arbeidskolegaer har samme problem (Vil tro egentlig 100'vis siden det er forsvarsavtale PC'n). Noen som har vært borte i samme problemer. Og eventuelt har løsninger? Regner med at jeg skal prøve å ta det på garantien når den tid kommer. Men hjelper ikke mye å få en ny PC som blir like ille etter at garantien går ut også. Lenke til kommentar
knut Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Les vår test av maskinen din her: http://barbara.no/art.php?artikkelid=3490&side=3 Det er et kjent problem med de maskinene, og det eneste man kan gjøre er å legge en liten klut eller tilsvarende mellom skjermen og tastaturet, f.eks. en microfiberklut kan være ypperlig. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Les vår test av maskinen din her:http://barbara.no/art.php?artikkelid=3490&side=3 Det er et kjent problem med de maskinene, og det eneste man kan gjøre er å legge en liten klut eller tilsvarende mellom skjermen og tastaturet, f.eks. en microfiberklut kan være ypperlig. Hmmm. Hvordan stiller FSC, og forhandlerne seg til garantisaker på dette tro. Det er tydlighvis ikke et engangstilfelle Men de er karnskje ganske vrange når det gjelder 3 generasjoner, og sikkert hundretusenvis av PC'r Tenkte på det med å legge noe imellom. Vi har et veldig tynt bomullspapir på jobben som passer ypperlig. Men har ikke turt å brukt det. Presset vil vel bli ENDA større ved å legge noe mellom Er dette noe som er prøvd ut i praksis, og funnet i orden? Lenke til kommentar
barks Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har til dels samme problem med min Zepto 4200, ett sted runnt touchpadden tar rammen litt i skjermen. Det virker ikke som om det ha blitt noe riper eller slit av dette, men fett/smuts fra hendene overføres til skjermen på denne måten. Nå legger jeg ett vanlig ark A4-papir mellem skjermen og tastaturet når jeg transporterer laptoppen og har ikke sett merker på skjermen siden. Klart att dette ikke er 100% optimalt og kanskje ikke havde skjedd med en IBM, men nå løse dette i alle fall problemet ganske smidigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå