melli123 Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 jeg hadde prosjekt på skolen om å "fange høsten" her er de bildene som jeg kom med. Høstbilde 1 Høstbilde 2 Høstbilde 3 Høstbilde 4 Hva synes dere? Weee Post nr. 500 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Greie bakgrunnsbilder men det er total mangel på fokusobjekt midt inni bildet. Altså det er ikke noe å sette øynene på. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 men det er total mangel på fokusobjekt midt inni bildet. Altså det er ikke noe å sette øynene på. ikke heltenig, bilde 1 har et fokusobjekt. det er til og med i det gyldne snitt Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Nei men likevel, det er noe som mangler. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 På de to første bildene fikk jeg følelsen av at noen stod og holdt den planten foran kameraet, det var litt forstyrrende. Det så ut til å være en vei til venstre i bildet og da virket det som planten befant seg midt i veien. På det siste ble himmelen for overeksponert. Jeg synes bilde 3 fungerte best. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) det er fortøyskanet du ser. planten henger der den. EDIT: ikke PÅ fortøyskanten, menved siden av den Endret 26. oktober 2004 av VgaR Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Likte særlig 1 og 4 Bilde 1: Tror jeg ville ha latt bladene fylle ut litt mere av bildeflaten. Men de er fint plasserte og i fokus mot en uskarp bakgrunn. Bilde 2: Tror bladene i forkant, så totalt ut av fokus lager en slags uro?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Bilde 1 var utrolig pent! Perfekt tatt Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 jo takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå