Panter Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har fått en 3com a/b/g wireless accesspoint som summer, lager lyd, en del. Ikke sånn at det høres fra andre siden av rommet, men hører det godt når jeg har den i hånda. Andre som hører det samme på sin? Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har to stk 3com a/b/g ap. Begge lager denne summelyden så den skal vel være sånn går jeg ut ifra, siden begge mine og ditt har samme lyden. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Har to stk 3com a/b/g ap. Begge lager denne summelyden så den skal vel være sånn går jeg ut ifra, siden begge mine og ditt har samme lyden. Ok, regnet med det. Takk for at du svarte.. :-) Ps, er du fornøyd med de, ingen problemer eller triks el du har å dele? Jeg har oppgradert med siste firmware. Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hos meg funket det ikke noe greit med siste firmware(1.10) så jeg kjører 1.08. Bruker wds mellom ap`ene og av en eller annen årsak blei alt super-sirup med nyeste firmware. Lå på 500ms i ping mellom dem. Med 1.08 funket alt fint og pingen er på 1ms eller mindre. Her er mere info om akkurat det problemet. Men mulig det ikke er noe problem siden du bare kjører et ap. Mulig bare wds funksjonen som blir herpa med 1.10. Eller er jeg veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå