Gå til innhold

GTA: San Andreas - Låter og skuespillere (PC/PS2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes det var dårlig med bra musikk der. Altfor mye Hiphop, skulle hatt mer metal.

er ikke så mye metal som høres på i sånne gjeng miljøer da , hadde ikke passet inn.

kan ikke si jeg noen gang har sett en så kalt gangster høre på metal :p

Helt enig.. Metal i San Andreas hadde vært for dumt! :p

Lenke til kommentar
Sannt...mye hip hop og det hater jeg

Som sagt, så er det hip-hop som passer best til spillet. Metal som er foreslott er jo helt sløkket å bruke.... Spillet og handlingen fåregår i ett gangstermiljø der metal ikke eksisterer og aldri kommer til å eksistere, så hvorfor skal de ha det med da?

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med utvalget, syns det passer bra til miljøet. Det er også variert nok til at alle (minus metalfans som ikke hører på annet) har noe å høre på. Jeg vil nok høre mest på K-DST da jeg fant mange gode band og artister som jeg liker her (David Bowie, CCR, Billy Idol, Lynard Skynard, Kiss og The Who)

Lenke til kommentar
Som sagt, så er det hip-hop som passer best til spillet. Metal som er foreslott er jo helt sløkket å bruke.... Spillet og handlingen fåregår i ett gangstermiljø der metal ikke eksisterer og aldri kommer til å eksistere, så hvorfor skal de ha det med da?

Tja, nå velger man musikk via radiokanaler i spillet, og selv om du ikke hører det i gangsterfilmer på TV gikk det nok forskjellig musikk på de ulike radiokanalene. Vil med andre ord ikke si at andre typer musikk ikke passer inn i spillet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...