Joachim_F Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 GTA: San Andreas er ute på det amerikanske markedet, og dermed er det ikke lenger mulig for Rockstar å skjule hvilke skuespillere som deltar og hvilke låter vi får høre på radiostasjonene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
slettern Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 synes det var dårlig med bra musikk der. Altfor mye Hiphop, skulle hatt mer metal. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 7. Guns N' Roses "Welcome to the Jungle" Ah, da går det greit! Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Spiller ingen rolle for min del hva slags musikk de legger i spillet, for jeg kjører med min egen mp3 radio Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 synes det var dårlig med bra musikk der. Altfor mye Hiphop, skulle hatt mer metal. er ikke så mye metal som høres på i sånne gjeng miljøer da , hadde ikke passet inn. kan ikke si jeg noen gang har sett en så kalt gangster høre på metal Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Haha, Metal i San Andreas? For det hadde passa bra, hahaha. Kjipt at de ikke kosta på seg noen skikkelige rappere som stemmene til hovedrollene, kjedelig med de b-rapperne der. Og Ice-T da, den jævelen sniker seg inn overalt. Endret 26. oktober 2004 av odex Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 1. Helmet "Unsung"4. Danzig "Mother" 11. Rage Against The Machine "Killing In The Name" Lenke til kommentar
saxin Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 synes det var dårlig med bra musikk der. Altfor mye Hiphop, skulle hatt mer metal. er ikke så mye metal som høres på i sånne gjeng miljøer da , hadde ikke passet inn. kan ikke si jeg noen gang har sett en så kalt gangster høre på metal Helt enig.. Metal i San Andreas hadde vært for dumt! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Spiller ingen rolle for min del hva slags musikk de legger i spillet, for jeg kjører med min egen mp3 radio det hjelper ikke mye på ps2 Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Synes det var grei musikk jeg. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Synes det så greit ut jeg. En kan jo ikke akkurat forvente en "Best of the 90's" samling heller da. Gleder meg til å se Samuel i aksjon! Skal bli en sann fryd! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 fet med noen kjente skuespillere. Det er vel ikke så mange andre spill som bruker hollywood skuespillere i spillene sine? Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Sannt...mye hip hop og det hater jeg Endret 28. oktober 2004 av FuJJi Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Sannt...mye hip hop og det hater jeg Som sagt, så er det hip-hop som passer best til spillet. Metal som er foreslott er jo helt sløkket å bruke.... Spillet og handlingen fåregår i ett gangstermiljø der metal ikke eksisterer og aldri kommer til å eksistere, så hvorfor skal de ha det med da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg er fornøyd med utvalget, syns det passer bra til miljøet. Det er også variert nok til at alle (minus metalfans som ikke hører på annet) har noe å høre på. Jeg vil nok høre mest på K-DST da jeg fant mange gode band og artister som jeg liker her (David Bowie, CCR, Billy Idol, Lynard Skynard, Kiss og The Who) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Samuel L. Jackson = en av de feteste stemmene ever. -"AK47. When you absolutely, positively got to kill every motherfucker in the room, accept no substitutes" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Men dere må innrømme at det hadde vært litt kult hvis det var en gjeng som hadde Dimmu Borgir på boomblastern. Kunne vært en easter egg eller noe sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 K-DSTStil: Klassisk rock DJ: Tommy "The Nightmare" Smith (spilt av W. Axl Rose) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Men dere må innrømme at det hadde vært litt kult hvis det var en gjeng som hadde Dimmu Borgir på boomblastern. Kunne vært en easter egg eller noe sånt Nope, det må jeg ikke innrømme, fordi jeg ikke er metal-frelst Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Som sagt, så er det hip-hop som passer best til spillet. Metal som er foreslott er jo helt sløkket å bruke.... Spillet og handlingen fåregår i ett gangstermiljø der metal ikke eksisterer og aldri kommer til å eksistere, så hvorfor skal de ha det med da? Tja, nå velger man musikk via radiokanaler i spillet, og selv om du ikke hører det i gangsterfilmer på TV gikk det nok forskjellig musikk på de ulike radiokanalene. Vil med andre ord ikke si at andre typer musikk ikke passer inn i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg