Gå til innhold

Kjøpt meg X800XT, har jeg gjort et godt kjøp?

8-Ball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk akkurat samme kortet i posten her om dagen . Er kjempefornøyd. Bruker Ati Tool og kjører nå @PE 520x560 . Mitt klokker maks på 535x585 stabilt med orginal kjøling . Ellers er det minimalt med støy og rå ytelse . :thumbup:

Edit: Ser nå at det har gått opp i pris med 300 kr siste uka . Populært kort ? :hmm:

Endret av erikoi
Lenke til kommentar
Fikk akkurat samme kortet i posten her om dagen . Er kjempefornøyd. Bruker Ati Tool og kjører nå @PE 520x560 . Mitt klokker maks på 535x585 stabilt med orginal kjøling . Ellers er det minimalt med støy og rå ytelse . :thumbup:

Edit: Ser nå at det har gått opp i pris med 300 kr siste uka . Populært kort ? :hmm:

jeg så litt på scorene dine på 3dmark-ene. da fant jeg ut noe rart:

på 05 så får jeg 1000 poeng mer enn deg, på 03 får vi det samme, og på 01 så får du 2000 mer enn meg. er ikke dette litt rart?? :ermm:

Lenke til kommentar

på 05 så får jeg 1000 poeng mer enn deg, på 03 får vi det samme, og på 01 så får du 2000 mer enn meg. er ikke dette litt rart?? :ermm:

Kan være drivern. Bruker 4.9 da jeg ikke var fornøyd med 4.10 . Var masse bugs i den syns jeg.

Lenke til kommentar
Intel P4 2,8 GHz @4Ghz

Hvilken kjøling har du på CPU? Gjetter på en Vappo eller Mach II.

Men joda, du har gjort et godt kjøp, iallefall med tanke på ytelse. Ytelse/pris er det derimot verre med :p

Står greit i stil med resten av HW'en ja..

Er faktisk "bare" vannkjøling uten pelt på cpu, har nok vært heldig med cpu..

erikoi; Greie frekvenser det med orginal kjøler! Er meget spent på hvordan dette kortet reagerer på "skikkelig" kjøling. :hmm:

ArchEnemY; Tror hele xt - xtpe er salgs triks. Tror nok et xt er så å si det samme som xtpe bare det er klokket lavere i bios. Har stor tro på at et xt vill klokke like bra som xtpe. :hmm:

Lenke til kommentar

Kan være drivern. Bruker 4.9 da jeg ikke var fornøyd med 4.10 . Var masse bugs i den syns jeg.

også at 01 viser at pcen til en av dere har mer krutt hvis man ikke legger så mye vekt på skjermkortet, men at den andre har klokka sitt skjermkort og får derfor betydelig bedre score i 05.

pc og skjermkort stod vel i stil det ja. vurdert å kjøpe en superpc? er ikke så langt igjen og du kan leie ut litt kraft til nasa osv :p

Lenke til kommentar
XT har 12 pipelines mens PE versjonen har 16, det er forskjellen

Det er X800Pro som har 12 pixel pipelines. Både XT og XT PE har 16.

Forskjellen ligger i klokke hastigheten. 500/500 for XT og 520/560 for XT PE.

ikke for å være masete mene det er kun den lille forskjellen på klokken ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...