Gå til innhold

Er skilpadder gøy å ha?

akristina92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min kommer når jeg tapper i bakken, og elsker og klatre på xboxen og alt mulig annet! Og avogtil så ligger den ved meg når jeg ser film :love: (og tv)

men hvis det kommer fremmed folk så sprinter den bort til meg eller gjemmer seg under sofaen, det er sikkert mer, men husker ikke får øyeblikket!

Faktisk skilpadda mi går dritfort.... mista den nesten i sommer... så bort en minutt! og når de skvetter så spriter de fort FORT! (min)

Men vet ikke om landskilpadder går fort,forresten så digger den att jeg kjæler den på haka :love:

Konklusjon: jeg ELSKER skilpadda mi :love:

Edit: skrive leif(sikkert mer) Og jeg vet ikke om andre skilpadder, men dette er basert fra min skilpadde, Trådstarter: du skulle ha landskilpadde?

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar
Kjøp deg en katt istedenfor. ;) De er selvstendige samtidig som du kan lære dem opp til å gjøre nesten hva som helst. Slipper btw å tørke opp dritten etter dem på stuegulvet, selvom det sikkert ikke er de største klumpene skilpaddene legger fra seg :roll:

HAn er alergisk mot sånt.. derfor han skaffer skilpadde!

Lenke til kommentar
Kjøp deg en katt istedenfor. ;)  De er selvstendige samtidig som du kan lære dem opp til å gjøre nesten hva som helst. Slipper btw å tørke opp dritten etter dem på stuegulvet, selvom det sikkert ikke er de største klumpene skilpaddene legger fra seg :roll:

HAn er alergisk mot sånt.. derfor han skaffer skilpadde!

Okei, fikk ikke det med meg siden det ikke stod noe om det i begynnelsen. Fant først ut nå at han har laget en tråd tidligere om dette ;)

Sorry, my bæd :innocent::whistle:

Lenke til kommentar

De er ikke gøy i den forstand at man ler hysterisk (for all del, kjør på hvis du vil) hver gang man ser dem, det er mer det at man synes dyrene er både spennende og flotte. Og de som ikke tror skilpadder er raske: Har dere sett vanskilpadder sprinte vekk fra en nyskjerrig katt noen gang? :p

Lenke til kommentar
katt = boaring!

hund = kosekosekose, GÅ PÅ TUR :(

skilpadde = digg digg digg

Hva i hel**** er så boring med katt da? :ermm: Kan lære dem opp til å gjøre nesten hva som helst, samtidig som de er selvstendige. (Slipper å tørke opp dritten etter dem på stuegulvet). ;) Katter kan være utrolig kule. Særlig når de er små da de ikke klarer å være i ro. Hopper og spretter rundt omkring overalt, og når de er glade ruller de seg rundt og rundt på gulvet, og gnir seg inntil deg. Konklusjon: katter er skamråe :thumbup:

Lenke til kommentar
har hatt katt i 16 år nå, trust me, etter 16 år er de så boaringe at de er til å dø av... bikkje er mye kulere, men å gå på tur er jo et minus...

Har hatt katt siden jeg var født og jeg er 19 år. Katter er noe av det kuleste som finnes (laserpeker:P) Katta mi hadde et slags death ray blikk som fikk hunder til å rulle rundt og løpe :D Katta jamrer seg når den må på do, freser og spytter når den er sur. Altså den har følelser. Skilpadder bare ligger der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...