akristina92 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei. Har bladd igjennom tråden jeg laga, å konkludert at skilpadde skal jeg kjøpe meg. Men; Er skilpadder gøy å ha? Hva er det de gjør? Trasker de baree rundt på gulvet? Kan de kjenne deg igjen? Kan du få dem til å kome bort til deg uten å smiske med en godbit? Takker for svar Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 vel ..trenger ikke være redd for at du løper fra deg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Skilpadder er kjedelige dyr. Mer er det vel egentlig ikke å si. Moro første gangen de fort gjemmer seg inni skallet sitt, mer er det ikke... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 jeg tviler på at du kan skaffe en skilpadde som oppfører seg som en hund Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja må være "gøy" å se en "stein" vandre og spise og drite....osv. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du kan sette et stearinlys på den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Min kommer når jeg tapper i bakken, og elsker og klatre på xboxen og alt mulig annet! Og avogtil så ligger den ved meg når jeg ser film (og tv) men hvis det kommer fremmed folk så sprinter den bort til meg eller gjemmer seg under sofaen, det er sikkert mer, men husker ikke får øyeblikket! Faktisk skilpadda mi går dritfort.... mista den nesten i sommer... så bort en minutt! og når de skvetter så spriter de fort FORT! (min) Men vet ikke om landskilpadder går fort,forresten så digger den att jeg kjæler den på haka Konklusjon: jeg ELSKER skilpadda mi Edit: skrive leif(sikkert mer) Og jeg vet ikke om andre skilpadder, men dette er basert fra min skilpadde, Trådstarter: du skulle ha landskilpadde? Endret 26. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kjøp deg en katt istedenfor. De er selvstendige samtidig som du kan lære dem opp til å gjøre nesten hva som helst. Slipper btw å tørke opp dritten etter dem på stuegulvet, selvom det sikkert ikke er de største klumpene skilpaddene legger fra seg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kjøp deg en katt istedenfor. De er selvstendige samtidig som du kan lære dem opp til å gjøre nesten hva som helst. Slipper btw å tørke opp dritten etter dem på stuegulvet, selvom det sikkert ikke er de største klumpene skilpaddene legger fra seg HAn er alergisk mot sånt.. derfor han skaffer skilpadde! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kjøp deg en katt istedenfor. De er selvstendige samtidig som du kan lære dem opp til å gjøre nesten hva som helst. Slipper btw å tørke opp dritten etter dem på stuegulvet, selvom det sikkert ikke er de største klumpene skilpaddene legger fra seg HAn er alergisk mot sånt.. derfor han skaffer skilpadde! Okei, fikk ikke det med meg siden det ikke stod noe om det i begynnelsen. Fant først ut nå at han har laget en tråd tidligere om dette Sorry, my bæd Lenke til kommentar
bkak Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 De er ikke gøy i den forstand at man ler hysterisk (for all del, kjør på hvis du vil) hver gang man ser dem, det er mer det at man synes dyrene er både spennende og flotte. Og de som ikke tror skilpadder er raske: Har dere sett vanskilpadder sprinte vekk fra en nyskjerrig katt noen gang? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvor mye koster padda? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 katt = boaring! hund = kosekosekose, GÅ PÅ TUR skilpadde = digg digg digg Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 katt = boaring!hund = kosekosekose, GÅ PÅ TUR skilpadde = digg digg digg Hva i hel**** er så boring med katt da? Kan lære dem opp til å gjøre nesten hva som helst, samtidig som de er selvstendige. (Slipper å tørke opp dritten etter dem på stuegulvet). Katter kan være utrolig kule. Særlig når de er små da de ikke klarer å være i ro. Hopper og spretter rundt omkring overalt, og når de er glade ruller de seg rundt og rundt på gulvet, og gnir seg inntil deg. Konklusjon: katter er skamråe Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den beste måten å finne ut dette, er vel å kjøpe en selv? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 har hatt katt i 16 år nå, trust me, etter 16 år er de så boaringe at de er til å dø av... bikkje er mye kulere, men å gå på tur er jo et minus... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 har hatt katt i 16 år nå, trust me, etter 16 år er de så boaringe at de er til å dø av... bikkje er mye kulere, men å gå på tur er jo et minus... Har hatt katt siden jeg var født og jeg er 19 år. Katter er noe av det kuleste som finnes (laserpeker:P) Katta mi hadde et slags death ray blikk som fikk hunder til å rulle rundt og løpe Katta jamrer seg når den må på do, freser og spytter når den er sur. Altså den har følelser. Skilpadder bare ligger der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skilpadder er vel ulovlige å holde som husdyr i Norge? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Atte jeg kjøpte meg 3 mini skilpadder og de er tøffe men det blir kjedelig i lengden... du skifte vann på de også kan du ikke ha pompe der som renser masse for den bare plåser skildpaddene rundt i vannet kansje en renser unner vann hadde vært ok , men Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skilpadder er vel ulovlige å holde som husdyr i Norge? ja, men de kan ikke selge de her.. må kjøpe ''brukt'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå