stoffix Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 (endret) utmerket bedre enn 70/96% alkohol, eller bare utmerket nesten like bra? Endret 23. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Utmerket som i at det i praksis er ett fett. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Vikingfjord Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Vikingfjord hva da? Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Kondensfjerner fra bensinstasjon til kr 12,- per flaske (omtrent 10 års forbruk) Endret 25. november 2004 av lurerpaa Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har hørt at blå isopropanol er det beste. Selv har jeg fått mye pepper for å ha brukt ren aceton.. Uvisst av hvilken grunn, da jeg synes ren aceton er super! aceton er muligens for sterkt. vi bruker det en del på jobben, og på ting vi er usikker på bruker vi kun isopropanol, fordi det meste tåler det, men ikke alt tåler aceton. I vårt tilfelle gjelder det for det meste gummi-kabler o.l... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Vikingfjord vikingfjord er nok ikke rent nok.. det er tilsatt smak, og masse andre greire, og vil derfor etterlate en hinne som du ikke vil ha.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hahaha :!: :!: :!: angående % praten vil jeg bare nevne at 100%alkohol er i pulverform Det stemmer nok dessverre ikke... kan ikke krystalliseres ut.... Nei, det er gass. Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hahaha :!: :!: :!: angående % praten vil jeg bare nevne at 100%alkohol er i pulverform Det stemmer nok dessverre ikke... kan ikke krystalliseres ut.... Nei, det er gass. Over 78 grader celsius hvertfall væske mellom -114 og +78 grader..... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 promp er gass, men den er ikke så kald/varm. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 det er fordi stoffet metan er i gassform innen de "normale" temperatrene... hvis det blir kaldt nokk, så blir det sikkert i væske form eller noe sånt... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hmm, kanskje LITT offtopic, men jeg prøvde å fjerne noe termisk pasta eller lim fra skjermkortet mitt og det var ikke håp. Redd for at det var lim for den satt sabla godt fast ! Men jeg prøvde såfall med aceton, 96%(teknisk sprit, klorhexidin, fordeldre som jobber på sykehus er litt morro...) og 40% russersprit bare på gøy... (dette bare på kjølern som jeg skulle kaste pga risikoen for ekkle stoffer som gpu'en min ikke ville ha!!) Uansett hjalp ikke noe av dette, heldigvis hang meste parten fast på kjølern ikke på gpu, aceton var det eneste som hadde en MINIMAL effekt Kanskje noe med at den termiske pastan / limen hadde vært der i snart 4 år på et konstant overklokket kort ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå