strike8 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei For noen måneder siden bygde jeg meg ny maskin, jeg valgte da en Athlon 64 Socket 754, 3200 med 1MB cache. Men jeg har aldri sett disse cpu'ene etter dette, lurte bare på om noen viste hvorfor ikke disse blir solgt mer? Ja jeg vet at det selges 3400 M/ 1MB cache, men alltså ikke 3200 Mvh Strike8 Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tror 3400+ har gått ut også... men jeg vet ikke hvorfor Måtte levere inn min cpu rett för sommerferien da den var gåen, fikk mld fra Komplett om at de ikke fikk denne varen inn på lager mer (3200+) så jeg la bare på litt extra og kjöpte 3400 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 AMD gikk bort fra å produsere A64 M/1MB Cache pga av lavere produksjonskostnader ved å lage cpu'er med 512KB cache, disse har til gjenngjeld 200MHz høyere klokkefrekvens, så ytelsen er akkurat den samme Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 AMD gikk bort fra å produsere A64 M/1MB Cache pga av lavere produksjonskostnader ved å lage cpu'er med 512KB cache, disse har til gjenngjeld 200MHz høyere klokkefrekvens, så ytelsen er akkurat den samme Av-og-til til bittelitt høyere faktisk Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 kanskje denne kommer inn,en vakker dag hos itbutikken... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 kanskje denne kommer inn,en vakker dag hos itbutikken... hvis waffern'e har sluttet å spytte ut kjernene, så tviler jeg på at du ser no mer til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå