Duron rocks Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei! Jeg kjører Windows XP Pro. med Service Pack 2 innstallert. Et par dager etter innstallasjon kjøpte jeg meg et trådløst nettverkskort, og fikk meg trådløs oppkobling til internett. Dette så først ut til å fungere kjempebra, men dagen etterpå fikk jeg store problemer med å koble meg opp, og linja ble svært ustabil. Det er mellom 5 og 10 meter til routeren, og signalet vises som "Utmerket", men så ramler det plutselig ut, og jeg får ikke koblet meg opp igjen. Har sjekket litt rundt omkring og ser at flere folk har dette problemet. Er det noen som har tips på hvordan dette problemet kan løses? Vil jo nødig avinnstallere SP2 hvis det ikke er nødvendig. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
loe.per Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Prøv å deaktiver Wireless Zero Configuration i kontrollpanel ADMINISTRATIVE TJENESTER - TJENESTER. Windows konfigurerer nemlig nettverket og da scanner det med jevne mellomrom etter bedre aksesspunkt, og dette kan medføre at du ramler ut mens det pågår. Etter at du har deaktivert, må du muligens avinstallere og installere på nytt trådverkskortet. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Takk for bryet Men jeg har funnet en Patch til SP2 som fikser dette problemet. Så nå fungerer det som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå