JassFatt-aka-Andre Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 hadde tengt å skrive TDX på blokken blir det "harry" ? finer ikke på noe bedre å skrive på den Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hadde tengt å skrive TDX på blokken blir det "harry" ? finer ikke på noe bedre å skrive på den skriv JFA da (forbokstavene i nicket ditt) Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 bruker ikke det nicket .. lagde denne brukeren i hastverk .. fant ikke på noe bedre Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 bruk det du vanligvis bruker da Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 jeg får nu se .. jeg er ikke helt sikker enda.. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 er denna loggen lagt på is eller? skjer det no her for tida? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 den er ikke lagt på is .. har bare ikke råd til å jeg trenger har bynt å lage gpu blokk men det matriellet jeg alerede har.. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 WORKLOGGEN STARTER PÅ NYTT her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå