JassFatt-aka-Andre Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 skal se om je får tak i skruver å sånt i dag Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 skal bort i helga .. skal kansje shoppe litt saker å ting å ta meg meg kansje det blir jort noe da. men på tirsdag i neste uke blir det update Lenke til kommentar
alexern Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 bra arbeid! regner egentlig med at du skal pusse litt på formen til blokka? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Alle er jo igang med vankjøling nå for tiden.Må jeg bite i det sure eple jeg og...? Hmm.... For det første så er ikke det eplet surt, det er søtt og velsmakende. Dessuten har du kompetanse og utstyr til å få det sinnsykt bra til! Da jeg går ut ifra du kan bruke skikkelig smått utstyr? Lag cascade-blokk! Til JassFatt: Hvordan er det den tdx-en din skal bli egentlig? Lest igjennom nå, men ser ikke hvordan du skal gjøre det. Der kjølefinneblokken er på tdx-klonen har du en massiv kobberchunk, som heller ikke er sentrert i konstruksjonen. Går da utifra at dette er tatt hensyn til i festemekanismen i plexien? Har du lest Skrues tdx-klone-guide? Spennende å se hvordan resultatet blir! Lykke til Endret 30. oktober 2004 av Kauder Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 kjøleribba skal henge sammen med "ramma" han har bare ikke fått laget finnene enda.. Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvordan skal han lage finnene da? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 skal frese det ut etter at bunden å kammertet er sammenloddet. skal frese ut ribbene i den gjenværere klossen i kammeret Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Høres bedre ut. Huske å få ribbene sentrert over core da. Hva skal du frese med? Har du fres som passer til så små ribber som 1-1.5mm? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 skal få tak i diamant slipeskive å en dremmel.. blir sint viss det ikke funker Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 skal få tak i diamant slipeskive å en dremmel.. blir sint viss det ikke funker Det kommer til å ta tid. Prøvd disse skivene litt. Kutter mye dårligere enn vanlige kappskiver. Snittet blit mye smalere og penere, men det tar sinnsykt lang tid. Bruker dem til plexi. Håper du er tålmodig. Lenke til kommentar
alexern Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 dette høres litt funky ut, men jeg gleder meg til å se resultatet... Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 hmm. jeg er ikke tolmodig skal jeg bare kjøpe en vanlig metall kuttskive ? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 De vanlige kutteskivene går mye raskere enn diamantskivene, men resultatet blir heller ikke så pent og tynne spor. Uansett tar det nok litt tid å gjøre dette med Dremel. Kommer dog ikke på noe bedre måte hvis ikke du vil kutte løs klossen (og det synes jeg ikke du skal) Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 nei ikke jeg heller ... men jeg vurderer å sette dremmel kuttskiven på en borremaskin med 8000 o min. finne et bra turtall .. vil d gå ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 dremelen selv har jo et høyere turtall... men hvis det blir første gangen med dremel, så må du være litt tolmodig, det knekker masse kutteskiver de første gangene.. (snakkerav erfaring) Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 høyere turtall ? hmm d viste jeg ikke men uansett er det jo mye kraftiere men en borremaskin.. skal i alle fall prøve Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/DSCN0565.jpg første gangen jeg prøvde dremel :\ dette var bare ett 40cm langt kutt Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 høyere turtall ? hmm d viste jeg ikke men uansett er det jo mye kraftiere men en borremaskin.. skal i alle fall prøve jeg tror ikke det er så lurt, for selv om borremaskinen er sterkere, så betyr det også at den ikke "tar hensyn" til kutteskivene, så da vil du sansynligvis bare knekke flere kutteskiver.. dremel er nokk det beste Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Følger med. Gleder meg spesiellt til vanntanken... Tror jeg skal bli "venn" med en glassmester Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 hehe .. ja det er jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå