GasMan Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Jeg har en Swiftech MCW372-B vannkjøler kjøpt hos Microplex, og den vil jeg bruke kopper-rør på i stedet for armert slange. Den innvendige diameteren på de armerte slangene er minimal, og det virker som det begrenser kjøleren litt. Så er det noen som har brukt kopper-rør på en Swiftech med stor suksess, eller må jeg slite med disse håpløse slangene? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 HAdde det ikke vært bedre å gå en tur på Jernia e.l. og kjøpt slange med større innvendig diameter da?? Kobber-rør inni PC'en hørtes veldig tungvint ut... Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 11. november 2001 Forfatter Del Skrevet 11. november 2001 Det går ikke siden det er en hurtigkobling på Swiftech-kjølere, hvor man skal stikke slangen inn. Så det nytter ikke å kjøpe slange med større utvedig diameter. Siden jeg også er nødt til å bruke armerte slanger har jeg ikke mange valgene på innvendig diameter heller :sad: Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Går det ikke an å ta av de hurtigkoblingene da? Eller kjøpe slange med så stor diameter at det går utenpå hurtigkoblingene? Hvis det blir for stort kan du jo bare ta en bit av den tykke slangen og feste med slangeklemme utenpå hurtigkoblinga, og bruke en litt mindre slange og tre inni den tykke, hvis du skjønner hva jeg mener :smile: Alt går, bare å bruke fantasien :wink: Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 12. november 2001 Forfatter Del Skrevet 12. november 2001 HEHEHEHEHE Du har så rett. Alt går med litt fantasi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå