Skinney Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Heisann, Har planlagt å ha pc'n kobla til TV'n 24\7... Jeg veit jeg trenger en LANG s-video kabel og en LANG lyd kabel men jeg lurer på om det er mulig å få 5.1 lyd med mitt innebygde lydkort(EpoX 8KDAJ+ eller no) dette skal jo støtte 5.1 lyd så... Men jeg lurer hvertfall på hva slags lydkabel jeg bør skaffe og hvor jeg kan kjøpe den, en annen ting jeg lurer på er om jeg kan skaffe et eller annet som deler opp lydutgangen eller no slik at jeg slipper å bytte ut kabler hvis jeg ikke skal bruke lyden på DVD anlegget.... blir litt pain å bytte lydkabler hele tiden :S Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvordan du bruker samme surround annlegg til begge deler? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvordan du bruker samme surround annlegg til begge deler? Hva om mente du vel? Problemet er at Pc'n og Tv'n står på forskjellige steder, det blir teit hvis du skal chatte\høre på musikk så kommer lyden fra et helt annet sted enn foran deg Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 dere kan jo hvertfall svare på hva slags lyd kabel jeg bør kjøpe og hvor jeg kan skaffe det da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Stenges på grunn av gjentatte bumping med kort tids mellomrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg