Gå til innhold

Enkelte nye spill går lynraskt - uspillbart

Gaupa

Anbefalte innlegg

Har en Fujitsu Siemens A1630 med et lite problem. Enkelte spill går alt for fort, det er sikkert 10 gangere raskere enn det som det egentlig skal være. Nei, det er ikke snakk om Ports of Call, men nyere spill som Fifa '05, Prince of Persia, Unreal Tournament, etc.

Formaterte maskinen for noen dager siden, og da gikk Fifa som normalt. Men etter en dag, var det tilbake til den same, gamle lynraske farta. Dette er uten at jeg har installert noen drivere eller noe annet som har kunnet påvirke dette. En restart gjorde susen, men etter at jeg gikk inn og ut av spillet, var farten satt til 'lynrask' igjen.

Noen som har peiling på hva som kan forårsake dette?

Specs:

Fujitsu Siemens A1630:

---------------------------------------

AMD Athlon 64 3000+

1024 MB DDR Ram

ATI Mobility Radeon 9700 128MB

60GB HD

Det skulle vel dekke det meste... Har ikke peiling på hva slags hovedkort det er.

Har prøvd med 3 forskjellige Omega-drivere.

Endret av Gaupa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om Fujitsu Siemens har noen egne løsninger som ligger i egne menyer, men vanlige power options finner du under kontroll panelet (heter vel strømegenskaper eller noe sånt på Norsk)

Edit : Bomma på maskinprodusenten gitt, jeg må ha lest litt fort :blush:

Endret av PlacidDragon
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om Fujitsu Siemens har noen egne løsninger som ligger i egne menyer, men vanlige power options finner du under kontroll panelet (heter vel strømegenskaper eller noe sånt på Norsk)

Edit : Bomma på maskinprodusenten gitt, jeg må ha lest litt fort :blush:

Kan ikke se noe om PowerNOW der. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...