Jeg er Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 jeg har disse: https://prisguiden.no/produkt/9072 Så lurer jeg på hvo høyt jeg skal tørre å presse dem, er 3v trykt? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) jada, 3v er ingenting.. Endret 26. oktober 2004 av Sink Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dårlig luftgjennomstrømning og 3v går dårlig. Har du god luftgjennomstrømning burde det gå greit. Burde uansett passe på at de ikke blir for varme... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dårlig luftgjennomstrømning og 3v går dårlig.Har du god luftgjennomstrømning burde det gå greit. Burde uansett passe på at de ikke blir for varme... Bygger opp under den der Hvis det blir litt varmt kan du bare sette en liten vifte på dem så skulle det gå bedre. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 jada, 3v er ingenting.. Tror du skal tone ned kommentarer som det der. Du er rett og slett helt på villspor når du hevder at 3V er "ingenting". Med så høy spenning på ram'en så skal man som nevnt over ha god kjøling og peiling på hva man driver med Lenke til kommentar
Jeg er Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har lurt litt på om det ville være en ide å montere exstra kjøling på ramen. Hva med å lime på en kobberplate på hvær side av brikkene som stikker noen cm over brikkene? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har lurt litt på om det ville være en ide å montere exstra kjøling på ramen.Hva med å lime på en kobberplate på hvær side av brikkene som stikker noen cm over brikkene? Du får kjøpt heatsinks til ram i mange webshops. Men det beste er å ha god luftgjennomstrømmning i kabinettet, heat spreaders har lite effekt alene Lenke til kommentar
camxer Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) jeg har lurt litt på om det ville være en ide å montere exstra kjøling på ramen.Hva med å lime på en kobberplate på hvær side av brikkene som stikker noen cm over brikkene? Du får kjøpt heatsinks til ram i mange webshops. Men det beste er å ha god luftgjennomstrømmning i kabinettet, heat spreaders har lite effekt alene Kjører mine brikker med heatsink på 3,2 volt i over 7 måneder nå, uten problemer, men jeg har nok litt bedre RAM og har heatsink Endret 27. oktober 2004 av camxer Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sjekket den reelle spenningen brikkene får? Har hørt at det MSI-kortet undervolter fryktelig når du går mot maks... Lenke til kommentar
camxer Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sjekket den reelle spenningen brikkene får?Har hørt at det MSI-kortet undervolter fryktelig når du går mot maks... 3,3 volt er maks. og nei den undervolter ikke. Har sitt i flere progs at d er 3,2 volt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du kan ikke sjekke undervolt i programmer. Må sjekke med voltmeter. Hovedkortsensorer er ikke til å stole på når det gjelder sånt. Men sitter vdimm på 5v railen på det kortet? Hvis den gjør det kan du jo ta en liten voltmod og kjøre 3,5+++v gjennom brikkene dine. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg forer min twinmos 512mb cl2.5 ddr med 2.7 vdimm, 2.8 er maks på mitt hk :/ har sånn VTT greia..dritt.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg har lurt litt på om det ville være en ide å montere exstra kjøling på ramen.Hva med å lime på en kobberplate på hvær side av brikkene som stikker noen cm over brikkene? Du får kjøpt heatsinks til ram i mange webshops. Men det beste er å ha god luftgjennomstrømmning i kabinettet, heat spreaders har lite effekt alene Kjører mine brikker med heatsink på 3,2 volt i over 7 måneder nå, uten problemer, men jeg har nok litt bedre RAM og har heatsink Du har nok bedre ram ja. Heatsinks har nemlig svært liten effekt. De senker bare tempen med en grad eller to. Mulig litt mere når brikkene blir veldig varme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå