lavitz Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vel tenkte jeg ville bare dele denne linken Loki installers for linux games Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 det var en nice side Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vel tenkte jeg ville bare dele denne linken Loki installers for linux games Vel å merke så fungerer bare halvparten av dem. Om det skyldes en ekstrem følsomhet ovenfor hvilken versjon av Wine som brukes eller ræva ati-drivere får være en annen sak Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har half-life hvordan får jeg det installert??? Hilsen ny linux bruker.!! Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har half-life hvordan får jeg det installert??? Hilsen ny linux bruker.!! Du bruker Wine... Tror ikke det finnes en installer for Half-Life, men spillet er veldig "tilgivelig" Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Half-Life: Enkleste måten å gjøre det på er å installere half-life på en windowsmaskin og kopiere mappa over på linuxpcen din. Installeren fungerer sikkert den også, men det har jeg ikke prøvd. Deretter laster du ned cvscedega og installerer det. Deretter åpner du en terminal og skriver "cvscedega /bane/til/half-life/hl.exe" Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det går like greit å installere Half-Life i GNU/Linux, som i Windows. Det kan derimot være litt pes å få spillet til å kjøre skikkelig. Spesielt menyene har vært vanskelige å hanskes med, samt en feilmelding som dukker opp hver gang du starter spillet (tror det har noe med cd audio å gjøre) Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg installerte vice city fra den derre linken men det var en .run fil ossen kjører jeg dem? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg installerte vice city fra den derre linken men det var en .run fil ossen kjører jeg dem? Filen må ha execute bit på seg før du kan "kjøre" noe. Dette kan du gjøre med chmod. Deretter det bare å starte greia med ./filnavn.run Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvor får jeg tak i chmod? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Sjansen for at du allerede ikke har det er ganske liten, vil jeg tro. Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Men fila heter generals-zerohourblablabla.run jeg glemte at det var generals ikke vice... ossen får jeg liksom åpna den? Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg skriver dette i Aterm: chmod /home/lolipop/generals.zerohour_1.02-english.run Så kommer denne feilmeldingen: to few arguments. Hva ska jeg gjøre? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 lolipop, det hadde vært fint om du sluttet å bumpe denne tråden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå