christaaah Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 hadde du og søkt, så hadde du kanskje latt være å lage denne tråden Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 *Kaster advarselen tilbake på moderator* Skal ikke oppmuntre til noe "anti-moderator" her, men: Hahahaha (Denne tråden sklir helt ut...) Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 *Kaster advarselen tilbake på moderator* Skal ikke oppmuntre til noe "anti-moderator" her, men: Hahahaha (Denne tråden sklir helt ut...) Kan jeg få en advarsel??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!!??!!?!?! ?!???!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!!??!!?!?!?!???!?!?!?!?!?!?!?!?! ?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!!??!!?!?!?!???!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?! ?!!??!!?!?!?!???!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!!??!!?!?!?!???!?!?!? !?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!!??!!?!?!?!???!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!? !!?!?!?!?!?!?!!??!!?!?!?!???!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!? Har 0 % så jeg trnger å bli pisket litt på Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Trodde de fleste brukerne på dette forumet var over en viss alder, men jeg tok tydeligvis feil... ellers er det noe i denne posten som tiltrekker de yngste av oss. At noen klarer å ødelegge en ellers seriøs tråd på denne måten er meg fullstendig uforståelig. Stenges. Endret 20. desember 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg