Gå til innhold

[read] Til dere som spør om "ny pc"..!


Anbefalte innlegg

Dette er ikke en post for å klage eller noe!

 

Men hvorfor er det ingen som sjekker ut andre poster som har "akkurat" det samme innholdet! Det er da sikkert 1000 poster her med "ny spille-PC"...

 

Til dere som vil vite om oppsettet deres er bra nok, sammenlign med andre poster dere!! Og ikke lag en ny post! Ta heller å svar på eksisterende!!!

 

Takker for at dere tok tid å lese dette :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer

:yes::yes::yes::yes::yes::yes:

 

Sorry, kunne ikke dy meg :p

 

Men det er klart at i enkelte tilfeller så kunne nok folk ha nøyd seg med å lese andres poster.

 

Så er det en del andre ting som spiller inn og da:

  • Folk liker å få tilbakemelding på sitt system.
  • Kanskje det er en bruker som ikke har svart de andre postene om samme emne, men som svarer noe ganske viktig på din.
  • Det kommer stadig opp ny info om delene som gjør at ting blir mer eller mindre aktuelt. Eksempelvis "low-CAS testen" hos Anandtech. Etter det har jeg sluttet og anbefalle Corsair sine XL-brikker...

Så er det ikke verre enn å la vær å svare på alle trådene da ;)

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer

:yes::yes::yes::yes::yes::yes:

 

Sorry, kunne ikke dy meg :p

 

Men det er klart at i enkelte tilfeller så kunne nok folk ha nøyd seg med å lese andres poster.

 

Så er det en del andre ting som spiller inn og da:

  • Folk liker å få tilbakemelding på sitt system.
  • Kanskje det er en bruker som ikke har svart de andre postene om samme emne, men som svarer noe ganske viktig på din.
  • Det kommer stadig opp ny info om delene som gjør at ting blir mer eller mindre aktuelt. Eksempelvis "low-CAS testen" hos Anandtech. Etter det har jeg sluttet og anbefalle Corsair sine XL-brikker...

Så er det ikke verre enn å la vær å svare på alle trådene da ;)

:yes::yes::yes::yes:

 

måtte bare fordi:

 

-jeg er helt enig

-kunne ikke sagt det bedre selv

Lenke til kommentar
Må da være lov å spørre om ting, trodde det va derfor HW.no hadde forum eg. Har eg tatt feil ? :hmm:

Nei, du tar ikke feil. Vi har forum fordi folk kan SKRIVE, ikke bare lese her..

 

Dessuten, enhver PC er unik, og folk vil gjerne bli betrygget om at PC-en er god nok.

 

Dersom trådstarter ikke vil ha noen nye innlegg her, kan han holde seg borte...

Lenke til kommentar
Dette er ikke en post for å klage eller noe!

 

Men hvorfor er det ingen som sjekker ut andre poster som har "akkurat" det samme innholdet! Det er da sikkert 1000 poster her med "ny spille-PC"...

 

Til dere som vil vite om oppsettet deres er bra nok, sammenlign med andre poster dere!! Og ikke lag en ny post! Ta heller å svar på eksisterende!!!

 

Takker for at dere tok tid å lese dette :thumbup:

beklager at jeg posta bare smylis

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...