MindTooth Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dette er ikke en post for å klage eller noe! Men hvorfor er det ingen som sjekker ut andre poster som har "akkurat" det samme innholdet! Det er da sikkert 1000 poster her med "ny spille-PC"... Til dere som vil vite om oppsettet deres er bra nok, sammenlign med andre poster dere!! Og ikke lag en ny post! Ta heller å svar på eksisterende!!! Takker for at dere tok tid å lese dette Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer EDIT: JA, DET SYNES JEG ER RIKTIG, moderator: grrr får og få ting på det rene, betyr jeg bare tuller. ok? Endret 26. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
ulMo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer Ikke i alle tilfeller, mange ganger kommer akkurat de samme spørsmålene med det samme budsjettet. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Må da være lov å spørre om ting, trodde det va derfor HW.no hadde forum eg. Har eg tatt feil ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer Sorry, kunne ikke dy meg Men det er klart at i enkelte tilfeller så kunne nok folk ha nøyd seg med å lese andres poster. Så er det en del andre ting som spiller inn og da: Folk liker å få tilbakemelding på sitt system. Kanskje det er en bruker som ikke har svart de andre postene om samme emne, men som svarer noe ganske viktig på din. Det kommer stadig opp ny info om delene som gjør at ting blir mer eller mindre aktuelt. Eksempelvis "low-CAS testen" hos Anandtech. Etter det har jeg sluttet og anbefalle Corsair sine XL-brikker... Så er det ikke verre enn å la vær å svare på alle trådene da Endret 26. oktober 2004 av kennethdammyr Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer Sorry, kunne ikke dy meg Men det er klart at i enkelte tilfeller så kunne nok folk ha nøyd seg med å lese andres poster. Så er det en del andre ting som spiller inn og da: Folk liker å få tilbakemelding på sitt system. Kanskje det er en bruker som ikke har svart de andre postene om samme emne, men som svarer noe ganske viktig på din. Det kommer stadig opp ny info om delene som gjør at ting blir mer eller mindre aktuelt. Eksempelvis "low-CAS testen" hos Anandtech. Etter det har jeg sluttet og anbefalle Corsair sine XL-brikker... Så er det ikke verre enn å la vær å svare på alle trådene da måtte bare fordi: -jeg er helt enig -kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Må da være lov å spørre om ting, trodde det va derfor HW.no hadde forum eg. Har eg tatt feil ? Nei, du tar ikke feil. Vi har forum fordi folk kan SKRIVE, ikke bare lese her.. Dessuten, enhver PC er unik, og folk vil gjerne bli betrygget om at PC-en er god nok. Dersom trådstarter ikke vil ha noen nye innlegg her, kan han holde seg borte... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Hva sier retningslinjene om smiley-svar? Folk skal kunne lage en tråd uten å få den spammet ned av unger med smiletrynene sine. Advarsler utdelt. Endret 26. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hva sier retningslinjene om smiley-svar? Folk skal kunne lage en tråd uten å få den spammet ned av unger med smiletrynene sine. Advarsler utdelt. Sorry da Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dette er ikke en post for å klage eller noe! Men hvorfor er det ingen som sjekker ut andre poster som har "akkurat" det samme innholdet! Det er da sikkert 1000 poster her med "ny spille-PC"... Til dere som vil vite om oppsettet deres er bra nok, sammenlign med andre poster dere!! Og ikke lag en ny post! Ta heller å svar på eksisterende!!! Takker for at dere tok tid å lese dette beklager at jeg posta bare smylis Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 var ikke meningen å poste noe som så mange var enig i heller da men mange ønsker å få tilbake melding på akkurat sin drømmepc og da er det greitt å ha en post man kan samle alle synspunktene i Lenke til kommentar
ulMo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hva sier retningslinjene om smiley-svar? Folk skal kunne lage en tråd uten å få den spammet ned av unger med smiletrynene sine. Advarsler utdelt. jo greit jeg beklager det med smiley-svaret mitt, men du trenger vel ikke kalle oss "unger" av den grunn.. litt usaklig fra en moderator spør du meg.. sry offtopic Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) psilocybe Skrevet: 26/10/2004 : 15:54 Hva sier retningslinjene om smiley-svar? word up Endret 26. oktober 2004 av fenris1979 Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) fordi det hele tiden kommer ny hardware og folk bruker maskinen til forskjellige ting samt at man har forskjellig kostnadsrammer *Advarsel utdelt* *Kaster advarselen tilbake på moderator* Endret 27. oktober 2004 av LekebiL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg