Chasseur Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har WLAN, og har lenge tenkt litt på å lage en "skål" rundmottakeren min for å få bedre signal, og har noen spørsmål: 1. Er det mulig? 2. Hvilke materialer kan brukes? tror det var det.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 1. Det er fullt mulig. 2. Du kan bruke alt som reflekterer radiobølger på 2,4GHz. Jeg tror alle metaller reflekterer bra, og det mest vanlige er vel aluminium eller stål fordi det er greie konstruksjonsmaterialer også. Det er veldig mye arbeid å lage en slik selv. (Den skal ha en god parabel-form med avvik på langt under 1/8 bølgelengde). Det beste er derfor å skaffe en ferdig parabol-tallerken. De koster sikkert en tusanlapp nye, men du får sikkert tak i slike billig brukte. Kanskje til og med gratis om du spør noen som har en som ligger å slenger i en bakgård. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Med andre ikke noe og prøve seg på for en som ikke har noe sørlig verktøy untatt bor og hammer .. Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
notorled Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Det holder faktisk med litt kjøkken utstyr. En stooor øse-aktig ting ble brukt. skal se om jeg finner bildet.. EDIT: fant den ^^ Endret 26. oktober 2004 av Delroton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå